Volledige versie bekijken : Geluid bij draadloze router



Bartmen
13 September 2007, 14:24
Hello

Ik heb samen met mijn laptop ook een draadloze router gekocht... Nu is het probleem dat dat ding een heel laag piepend geluid geeft, wat toch wel vervelend is...
Nu is mijn vraag als dit wel normaal is en als je hier iets tegen kan doen...

compuchrisje
13 September 2007, 15:34
Alles wat rond pc hangt, staat en draait, zendt signalen uit. Zelfs draadloze muis en toetsenbord kunnen elkaar storen als ze apart draadloos werken. Zet de router elders in huis, verder weg van de plaats waar het geluid uitkomt (boxen of laptop).

Kokki
13 September 2007, 15:35
Je hebt precies geen geluk met je aankopen he. Een geluid bij een router? Dat heb ik nog niet gehoord. Dus ofwel ben ik doof, ofwel scheelt er iets aan die router van jou. Ofwel hoor jij tonen die ik niet hoor :)

edit: maar Chrisje haar idee is zeker het proberen waard. Wie weet.

Bartmen
13 September 2007, 18:33
Je hebt precies geen geluk met je aankopen he. Een geluid bij een router? Dat heb ik nog niet gehoord. Dus ofwel ben ik doof, ofwel scheelt er iets aan die router van jou. Ofwel hoor jij tonen die ik niet hoor :)

edit: maar Chrisje haar idee is zeker het proberen waard. Wie weet.

Haha
neenee, ik weet dat het 'normaal' is dat het zulke geluiden maakt, maar het irriteerde mij een beetje... en daarom vroeg ik me af als je dit kon afzetten, zonder de mogelijkheden weg te nemen natuurlijk:p