Volledige versie bekijken : Beeld van scherm is weg



Simply
15 September 2007, 11:42
Hoi leden,

Major problem,

Omdat ik een dvd op mijn pc had staan wou ik het beeld versassen naar mijn TV, de nodige kabels enz waren ingestoken. Ik duid in het menu van Nvidia aan dat ik het beeld naar de TV wil en plots is mijn beeld weg!! Probleem is ook dat het NIET te vinden is op mijn TV!

Bij het opstarten van de pc, komt alles nog op het scherm, ook het opstart-scherm van windows XP nog, daarna word het beeld zwart en enkel het pijltje van de muis is zichtbaar!
Ook springt de standaard screensaver (windows xp logo) op na een tijdje :s


Iemand een oplossing??? Pls ...

ghost
15 September 2007, 11:51
Kunt je het ook niet via veilige modus , het terug zetten?

Simply
15 September 2007, 12:00
Trying ...

Simply
15 September 2007, 12:09
Opstarten in veilige modus lukt, dan krijg ik ook het normale scherm, alleen kan ik niet aan het menu van nVidia om het terug te zetten!

Is er een registery-code die ik kan wijzigen fzo?

dannyma
15 September 2007, 13:44
je kan als ik goed voor heb ook dit regelen in bios waarschijnlijk staat het daar nu ook af . en moet je terug gaan voor dualboot van uw scherm . ik zou zeggen kijk het is na of het lukt .
ik heb ooit zo is van iemand probleem gehad en kon via bios terug opzetten maar het ging wel om een laptop maar ik denk dat daar weinig verschil in zit dus probeer zou ik zeggen .

Simply
15 September 2007, 13:47
Hoi Dannyma,

Bedankt voor je reactie. Zou je iets meer in detail kunnen gaan, ik ken namelijk niks van de BIOS, enkel dat als je er wat veel in rommelt het ding niet meer macheert :D

dannyma
15 September 2007, 13:55
rommelen moet je niet doen ;) .
awel ik zal het is proberen niet in chinees uit te leggen.;)
start de pc op en kijk hoe je in bios terecht komt normaal laat de pc dat zien .
als je in bios terecht bent gekomen voor elke pc anders moet je stapje voor stapje is kijken waar je je scherm kunt veranderen van intern naar extern of dualboot intern + extern zo iets in de aard .
is moelijk van hier te zeggen hoe het moet snap je ;) .
vraagje kan je geen foto tonen ?
heb je ook al is geprobeert met extra grafische kaart erin te steken of die het doet dan kan je via die weg terug goed zetten ;) .
of haal de kaart er uit als je extern hebt en sluit het aan het moederbord grafische gedeelte .

ghost
15 September 2007, 14:07
Terug naar veilige modus dan systeemherstel.

Simply
15 September 2007, 17:47
Terug naar veilige modus dan systeemherstel.

Dit heeft het hem gedaan!!

Thx to every1