Volledige versie bekijken : Geen geluid meer op flash player



Lucaboem
18 September 2007, 13:42
Hallo,
Mijn icoontje onder van het geluid is verdwenen en ik heb ook geen geluid meer op de flash player van de IE 7 of Mozilla.
Wel kan ik nog geluid afspelen via media player en of andere software.
Alleen via de explore of mozilla kan ik geen geluid afspelen als er flash zijn geladen.
Ik heb al enkele keren de adobe flash opnieuw geinstalleerd maar dit baad niet.
Op sommige momenten kan ik deze ook niet installeren en blijft de site gewoon laden.
Kan iemand mij hier in voorthelpen?

Groeten.

dannyma
22 September 2007, 15:28
meestal staat er ergens extra bij waar je dit kan afregelen ook rechts klikken op icoontjes kan resultaten opleveren ;).

Lucaboem
23 September 2007, 10:53
meestal staat er ergens extra bij waar je dit kan afregelen ook rechts klikken op icoontjes kan resultaten opleveren ;).
Dat is het juist ik krijg dat icoontje niet meer

ghost
23 September 2007, 10:57
Configuratiescherm=>geluiden en audioapparaten daar kunt je dat aanvinken , als het al aangevinkt is , vink eens uit dan terug aan dan op toepassen.

Lucaboem
23 September 2007, 11:07
Configuratiescherm=>geluiden en audioapparaten daar kunt je dat aanvinken , als het al aangevinkt is , vink eens uit dan terug aan dan op toepassen.
Ok maar hier is het probleeem nog niet mee opgelost .
De windows geluiden kan ik ook niet afspelen

dannyma
23 September 2007, 14:38
Ok maar hier is het probleeem nog niet mee opgelost .
De windows geluiden kan ik ook niet afspelen
bij windows player staat nu afspelen klik daar is op en ga naar meer opties en kijk daar is of alles daar goed staat ;) .

Lucaboem
18 October 2007, 20:21
alles staat goed, echter er komt nog geen geluid.
Voor de rest werkt alles correct.

ghost
18 October 2007, 23:10
Heb je de laatste nieuwe flash player http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
Edit : kijk ook eens bij extra=> internetopties => tabblad geavanceerd , kijk bij multimedia als alles is aangevinkt behalve de onderste klik dan op toepassen en ok . En sluit uw pc af en start terug op , gaat het dan?

Lucaboem
19 October 2007, 09:59
Alles staat aangevinkt behalve het onderste.
This iet raar.
Als ik op een site zit waar ze de filmpjes met media player spelen hoor ik geluid .
Vanaf het een andere speler is niet.