Volledige versie bekijken : itunes coverflow winvista



3raGnicS_
22 September 2007, 17:57
hey , ik heb een laptop met windows vista.

maar de coverflow in itunes is heel traag & is bijna niet te gebruiken zo .

mijn videokaart is zeker goed genoeg ervoor.

Weet iemand de problemen?

dank bij voorbaat:)

Pilote
22 September 2007, 19:08
Hoeveel ram's heb je?
Geef eens meer info over de Laptop.

3raGnicS_
22 September 2007, 20:57
GeForce 7900
2GB Ram
2.00 Ghz
Intel Core 2 Duo

Ik heb itunes al hergeinstalleerd .. Er zitten 969 Liedjes in itunes en volgens mij lagged het daardoor.

Maar bij andere pc zijn er rond de 3000 ? help pls

3raGnicS_
24 September 2007, 19:11
Ok .. Geen antwoord dus -.-"

GuntherS
24 September 2007, 19:54
Staan al je liedjes in 1 map? Misschien kan hij niet volgen als hij de liedjes uit verschillende mappen moet laden. Je moet ook de eerste keer eens rustig bladeren door de liedjes dat hij de tijd krijgt om de covers in te laden. Nadien kan je sneller scrollen.

Ik weet niet of deze dingen helpen, ik gebruik de Mac versie van iTunes en ik kan maar 1 ding zeggen uit mijn ervaring. Hoe zwaar je PC ook is, de coverflow van iTunes gaat nooit even vlot als op een Mac. De Windows-versie van iTunes werkt ook 80% trager dan de Mac versie. Net zoals Quicktime trouwens. Alle producten die Apple maakt voor Windows werken wel, maar zijn een stuk trager dan het zou moeten zijn.

3raGnicS_
24 September 2007, 20:40
Staan al je liedjes in 1 map? Misschien kan hij niet volgen als hij de liedjes uit verschillende mappen moet laden. Je moet ook de eerste keer eens rustig bladeren door de liedjes dat hij de tijd krijgt om de covers in te laden. Nadien kan je sneller scrollen.

Ik weet niet of deze dingen helpen, ik gebruik de Mac versie van iTunes en ik kan maar 1 ding zeggen uit mijn ervaring. Hoe zwaar je PC ook is, de coverflow van iTunes gaat nooit even vlot als op een Mac. De Windows-versie van iTunes werkt ook 80% trager dan de Mac versie. Net zoals Quicktime trouwens. Alle producten die Apple maakt voor Windows werken wel, maar zijn een stuk trager dan het zou moeten zijn.

We importeren de liedjes gelijk dat we op de andere computer deden.

Gewoon helemaal die coverflow gaat langzaam. Toch bedankt voor jullie hulp allemaal!!

En voor toch eens te posten lol :)


je mag deze sluiten :p

GuntherS
24 September 2007, 21:10
Je hebt toch nog geen oplossing? ;)

3raGnicS_
25 September 2007, 19:52
Je hebt toch nog geen oplossing? ;)

Nee , maar niemand zal een oplossing vinden .. net gelijk bij windows live messenger probleem .

Dus ik laat he zo :) Bedankt