Volledige versie bekijken : i-pod shuffle + laptop = probs!



een_zotteken
25 September 2007, 13:58
Ik heb iemand zijn laptop in handen gekregen om alles eens te sorteren en op orde te zetten. Nu had die persoon een i-pod shuffle gekocht (de laatste versie) maar de laptop (onder windows xp) wil de i-pod maar niet herkennen.

K'weet niet wat ik nog meer kan doen. Ik heb me al suf gezocht op het internet maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.

Is er hier iemand die toevallig hetzelfde probleem heeft gehad of iemand die me misschien kan zeggen waaraan dit kan liggen?

Alvast bedankt!

een_zotteken
27 September 2007, 14:21
Niemand? :eek:

Baloeke
27 September 2007, 14:27
Heb je al eens geprobeerd op een andere usb poort aan te sluiten.

GuntherS
27 September 2007, 16:51
Is de iPod geformatteerd als Windows-bestandssyteem of als Macintosh-bestandssyteem?
Als hij als Macintosh is geformatteerd, is deze niet leesbaar in Windows.

Is iTunes geïnstalleerd? Via dit programma kan je alles regelen over de iPod. Ook opnieuw restoren zodat alles gereset wordt van de iPod en je opnieuw kan formatteren.

een_zotteken
27 September 2007, 20:04
Op andere usb poort heb ik al geprobeerd ja. Op gewone vaste pc ook geen enkel probleem.

En hij is geformatteerd als windows bestandssysteem. K'heb hem ook al een paar keer gereset maar niks nada noppes :wall:

Ik heb het 1x gehad dat hij na te resetten en de stappen te volgen op de site van apple dat hij begon te pinken. K'dacht dat het eindelijk in orde was maar toen moest in heropstarten (stond ook zo in die stappen) en dan was het trug gedaan met de leute.

Eigenlijk toch wel raar vind ik het (n)

Baloeke
28 September 2007, 20:35
Op andere usb poort heb ik al geprobeerd ja. Op gewone vaste pc ook geen enkel probleem.
Ben je zeker dat die usb poort op je laptop werkt? probeer er eens een ander apparaat op de usb poort van je laptop aan te sluiten.

GuntherS
28 September 2007, 21:27
Inderdaad, of misschien is het USB1 ipv USB2.
Dat kan ook problemen opleveren.
Als het een recente laptop is, is het wel USB2.