Volledige versie bekijken : alles afspelen in Muziektaken



zenn
27 September 2007, 15:41
Hallo,

Sinds enkele weken doet alles afspelen in het linker menu van muziektaken het niet meer...:damn:
Als ik alles aan de mediabibliotheek toevoeg speelt mediaplayer 11 het wel gewoon af.
Heeft iemand hier ervaring mee, en een oplossing voor??

Alvast bedankt allemaal

dannyma
29 September 2007, 14:05
kijk is naar boven daar staat extra en ga naar mapopties en ga naar weergave en klik standaardinstellingen herstellen klik toepassen en klik ok .
als dit niet werkt even kijken waar er iets ontbreekt bij het aan of het uitvinken .

zenn
29 September 2007, 15:12
bedankt voor je reactie, hij laat nu wel een zandlopertje zien maar de mediaplayer opent niet! Jammer....andere alternatieven??

dannyma
29 September 2007, 19:00
mischien zijn deze instellingen ook verandert en kan je zo terug goed zetten .
klik rechts op een muziekbestand en ga naar openen met en ga naar standdaard programma selecteren als windowsplayer er niet bij staat zal je deze moeten instellen en doe je zo klik op bladeren en zie je links ergens staan program files en klik daar op nu ga je alle programma's zien en ga je naar windows mediaplayer en klik daar op en kies nu en klik op wmplayer en je zal zien hij gaat terug naar vanvoor nu maak je windows media player blauw en vink je aan dit bestand met dit programma altijd openen en klik ok en doe het nu nog is wat je daarvoor altijd deed .
eventjes geduld tot dat alles geladen is als je veel bestanden kiest kan het wel een tijdje duren .

zenn
29 September 2007, 20:49
Helaas.....
Het is zo dat als ik in een muziekmap zit er aan de rechterkant een menu verschijnt... daar staat een groen driehoekje met alles afspelen..deze doet het dus niet! Selecteer ik in de mappen de nummers en zeg ik dat hij ze moet toevoegen aan de media player afspeellijst doet hij het dus wel!!
Ik ben ( mag ik zeggen niet bepaald een leek op computer gebied ) dus al deze opties had ik al geprobeerd..maar helaas!

dannyma
30 September 2007, 15:48
Helaas.....
Het is zo dat als ik in een muziekmap zit er aan de rechterkant een menu verschijnt... daar staat een groen driehoekje met alles afspelen..deze doet het dus niet! Selecteer ik in de mappen de nummers en zeg ik dat hij ze moet toevoegen aan de media player afspeellijst doet hij het dus wel!!
Ik ben ( mag ik zeggen niet bepaald een leek op computer gebied ) dus al deze opties had ik al geprobeerd..maar helaas!

zeg ik ook niet ;) maar probeer alles zo wat uit tot we er zijn indien mogelijk ;) nu wat nog een mogelijk is heb je al is geprobeerd via extra en dan mapoties klik weergave en klik mappen herstellen klik toepassingen en klik ok wat je daarna nog kan doen is dit alles toepassen bij algemeen en zoeken ;) . hier werkt het groene driehoekje wel ;) .

zenn
30 September 2007, 16:07
:bow:Dannyma, ik waardeer je inspanning enorm! laat daar geen misverstand over bestaan....vind het alleen enorm frustrerend dat het niet werkt! Dus sorry als ik U gekwetst zou hebben, dit is echt mijn bedoeling niet!!:bow:

dannyma
30 September 2007, 16:15
:bow:Dannyma, ik waardeer je inspanning enorm! laat daar geen misverstand over bestaan....vind het alleen enorm frustrerend dat het niet werkt! Dus sorry als ik U gekwetst zou hebben, dit is echt mijn bedoeling niet!!:bow:
ben ik ook niet ;) ik weet wat je bedoelt en we zitten op de zelfde golflengte .
wat me binnenschiet is heb je mischien geprobeert om een herinstalatie te doen . en begrijp je frustratie want ik zou dit ook niet leuk vinden :angry: toch ;) .
onlangs had ms mij update's gegeven waar mijn explorer begon van te fluiten ;) en vondt dit ook niet leuk maar gelukkig kunnen oplossen :) .

zenn
1 October 2007, 10:17
Pfffffffffff dat zal ik als laatste doen.. heb inmiddels al het een en ander gevonden. Zal me benieuwen! Toch dank voor al je inspanning!!:good::good:

zenn
1 October 2007, 11:23
Na veel speurwerk...is het me gelukt! alles afspelen doet het weer.... OP deze topic kan dus een slotje!

dannyma
1 October 2007, 13:50
Na veel speurwerk...is het me gelukt! alles afspelen doet het weer.... OP deze topic kan dus een slotje!
kan je ons ook zeggen waar het foutje zat ;) .

zenn
1 October 2007, 14:12
http://windowsxp.mvps.org/playall.htm

Tevens heb ik een programma eraf gegooid die de context menu handlers kon bewerken!
en windowscd laten lopen met de taak: sfc /scannow

en toen deed hij het weer!!

Hoop dat jullie hier wat aan hebben

Groetjes!