Volledige versie bekijken : all in one



sandro
28 September 2007, 11:45
hallo ik heb zo een printer van HP al in one, deze was geinstalleerd op mijn pc met windows xp versie.
ik wil deze nu installeren op mijn laptob met vista versie en da werkt niet.
hij installeert wel alles maar als ik deze wil openen om bv een foto in te laten scannen dan zegt hij dat hij een compilatieprobleem geeft.
de versie is 2.0 van deze installatie cd.
kan er hier mij iemand uit de nood helpen

minoe
28 September 2007, 14:54
Welke 'all in one' is het.Ik heb toch geen problemen ondervonden maar gebruik niet de software van de installatiecd.Met die had ik ook dikwijls problemen.

downagain
28 September 2007, 15:10
Het is ook goed mogelijk dat jouw all-in-one systeem niet vista compatibel is.

dannyma
29 September 2007, 13:38
vista drivers op hp website gaan zoeken voor je all in one ;) .

Alviarin
1 October 2007, 18:30
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb de all in one Officejet J5780 en die werkte onder XP naar behoren (maakt wel een herrie bij het scannen en faxen). Nu faxt en scant hij niet.

Het scanprobleem heb ik opgelost. Je kan wel scannen via de software van Windows Vista. Meer uitleg vind je hierop.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=nl&cc=be&dlc=nl&product=3301296&lang=nl&docname=c00835313

Je kan scannen via Windows Faxen en Scannen (alleen bij de Ultimate of Vista Business), hetzij via Paint, hetzij via de Windows Fotogalerie. Wel kan je maar scannen naar jpeg, bmp of tiff, geen pdf)....

Bij mij faxt hij ook niet. Maar ik denk dat dit te maken heeft met mijn Scarlet One box instellingen. Morgen eens naar Scarlet bellen...

sandro
3 October 2007, 21:00
hoe kan ik weten welke vista drivers ik moet downloaden en installeren om mijn printer weer optimaal te laten werken

Alviarin
3 October 2007, 21:42
hoe kan ik weten welke vista drivers ik moet downloaden en installeren om mijn printer weer optimaal te laten werken

Op de website van HP zullen ze toch wel ondersteuning bieden voor het type printer dat je hebt?