Volledige versie bekijken : benodigde bevoegdheden



krulle
30 September 2007, 18:07
hallo ik heb een probleem met men acer laptop
windows vista ik ben de enige gebruiker maar als ik soms een program gedownload heb en het wil open om te installeren krijg ik altijd hetzelfde op men scherm iets van temporary internet files en staat er naast
GEEN BENODIGDE BEVOEGDHEDEN dit is dus echt vervelend hopelijk weet iemand de oplossing voor dat alvast bedankt

dannyma
30 September 2007, 18:42
kan je ons meer vertellen wat je wilt wat er graag dat er gaat gebeuren en is raar dat er iets zoals temp opengaat :shocked: .

dannyma
30 September 2007, 18:47
hallo ik heb een probleem met men acer laptop
windows vista ik ben de enige gebruiker maar als ik soms een program gedownload heb en het wil open om te installeren krijg ik altijd hetzelfde op men scherm iets van temporary internet files en staat er naast
GEEN BENODIGDE BEVOEGDHEDEN dit is dus echt vervelend hopelijk weet iemand de oplossing voor dat alvast bedankt
als je progje gaat installeren doe je dat is anders dan anders door als het gedonwload is niet direct te installeren maar daarna en doe je zo .
klik start en klik documenten en links staat downloads en klik daar op nu zie je alle gedownloaden bestanden en kijk waar je bestand staat om te installeren en daar klik je rechts en ga naar eigenschappen en klik op compabiliteit en maak vinkje dit programma als administrator uitvoeren en klik toepassen en klik ok .