Volledige versie bekijken : Gmail niet meer kunnen bereiken met draadloos internet



forumnaar
1 October 2007, 16:58
Hallo iedereen,
Wij hebben 1 pc die met een kabeltje verbonden is met een router.
En een andere PC en een laptop die over draadloos internet beschikken.
alles liep perfect, totdat we...enkele weken geleden plots Gmail niet meer kinden bereiken met de PC en de laptop die over draadloos internet beschikken. Het bizzare is dat alles lukt behalve de website van Gmail bereiken, dat lukt niet. Er komt altijd iets van een "certificatiefout" maar ik klik op doorgaan maar gmail blijft onbereikbaar...
Als mijn laptop met een draadje aansluit aan de router dan kan ik plots wél op gmail.
Iemand dat mij zou kunnen helpen?

Alvast bedankt !!!!!

dannyma
1 October 2007, 17:15
probeer dit eens klik extra ga naar internetopties klik geavanceerd en klik opnieuw instellen en klik daarna toepassen en klik ok .

forumnaar
1 October 2007, 18:16
bedankt voor de tip maar het probleem is nog steeds hetzelfde.
In firefox kan ik trouwens ook niet meer op gmail.

dannyma
1 October 2007, 21:12
vraagje gebruik jij per ongeluk internet security programma ?

forumnaar
1 October 2007, 22:19
Wij draaien Norton Internet Security maar ik heb onlangs 1 PC geformatteerd en toen Norton er nog niet opnieuw opstond had ik hetzelfde probleem, dus ik denk niet dat, dat de oorzaak zal zijn :)

dannyma
2 October 2007, 21:39
ik heb dit probleem ook en los dit zo op klik extra en klik internetopties en klik programma's klik invoetoepassing beheren en schakel uit de toolbar en confidential van norton uit en klik toepassen en klik ok sluit je explorer en start explorer terug op en probeer het nog een keer als het lukt ben je gesteld nadien als je daar niet meer moet zijn doe je het zelfde en schakel ze terug in om veiligheid te verbeteren ;) .

forumnaar
2 October 2007, 21:44
Heb ik gedaan maar geen effect.

Als ik met mijn laptop op school ben kan ik wel op"gmail" dus het probleem zal eerder bij mijn router liggen zeker?

dannyma
2 October 2007, 21:55
kan kloppen want routers worden ook op hun eigen manier beveiligd mischien daar is verder kijken of gmail daar geblokkeerd wordt of uitgeschakeld is ;) .
want ik nog wou zeggen is dat ik nu monenteel niet werk met router of draadloosnetwerk met internet wel draadloos router maar dan zonder internetverbinding . ik werk hier rechtstreeks .