Volledige versie bekijken : Configuratiescherm



NilsDW
6 October 2007, 17:14
Hallo,

sinds enkele dagen kan ik mijn configuratiescherm niet meer openen en ik weet niet hoe het komt.
De ene dag ging het nog wel en de andere dag niet meer, ook mijn stuurprogramma voor men printer is weg en ik mijn systeemeigenschappen ook niet meer bekijken.

Iemand enig idee hoe dit komt?

alvast bedankt

J.W.
6 October 2007, 20:50
Hallo,

sinds enkele dagen kan ik mijn configuratiescherm niet meer openen en ik weet niet hoe het komt.
De ene dag ging het nog wel en de andere dag niet meer, ook mijn stuurprogramma voor men printer is weg en ik mijn systeemeigenschappen ook niet meer bekijken.

Iemand enig idee hoe dit komt?

alvast bedankt

Krijgt u soms een melding als u het configuratiescherm tracht te openen?

NilsDW
7 October 2007, 10:15
Nee er springt een venster open en dat sluit zicht terug
maar ik krijg geen melding

J.W.
7 October 2007, 11:58
Nee er springt een venster open en dat sluit zicht terug
maar ik krijg geen melding

Plaats maar eens een HJT-logje.
Sommige Malware-programma's sluiten de toegang tot het configuratiescherm, systeemherstel, enz... af.

NilsDW
7 October 2007, 13:38
Plaats maar eens een HJT-logje.
Sommige Malware-programma's sluiten de toegang tot het configuratiescherm, systeemherstel, enz... af.

Ik heb geen HijackThis

J.W.
7 October 2007, 19:17
Download HijackThis v2.0.2 en plaats dat logje op de daarvoor bestemde plaats "HijackThis"

filip
7 October 2007, 22:30
NilsDW, je bent bezig met Vista zeker , je vermeld het wel niet maar volgens ik zie in je logje.... Probeer er eens te geraken via verkenner zo is het mij gelukt na de beveiligingsinstellingen te veranderen bij gebruiker accounts was het van dat, ik klikte op configuratiescherm en zag eens een oplichting en het is terug weg, wel hier was het net hetzelfde maar via verkenner kan je het terug corrigeren.

compuchrisje
7 October 2007, 22:33
Je logje is op de goeie plaats gezet Nils. Even wachten met wat uit te voeren tot je daar een antwoord hebt gekregen. Klik hier (http://www.minatica.be/showthread.php?t=48985)om het terug te vinden.