Volledige versie bekijken : Spoken bij vista



filip
7 October 2007, 15:37
Na het maken van een nieuwe map op mijn bureaublad wil ik de naam wijzigen
en ik krijg een melding " map bestaat niet " dit is een giller.......
Ik heb al verschillende namen geprobeerd maar noppens.
Ik kan er aanmaken en deleten maar niet naam wijzigen.
Heeft iemand dit al voorgehad ?
Versie is Ultimate.
http://users.telenet.be/simcity/map.jpg

ajaxloverr
7 October 2007, 16:09
typisch weer iets voor vista -.-" heb je de map gemaakt onder een administrator account?

filip
7 October 2007, 21:28
Ajaxlover, ja ik log steeds automatisch in zonder paswoord en als administrator ik heb hier wel een probleempje mee gehad ook, dat plots Vista een paswoord vroeg ik heb dit toen verwijderd bij accounts, maar nu is het dit probleem, aangezien ik dacht dat het iets met dat paswoord te maken had, heb ik alles opengezet ook bij accounts omdat ik dacht dat hij me inlogde als gebruiker, dus de gebruikers hebben ook alle mogelijkheden zoals een administrator.

filip
7 October 2007, 22:03
Lap , het is al opgelost Vista in de poubelle , het is tijdrovend om op te starten en telkens je iets aan die instellingen wijzigt is het van dat, daar heb ik dus allemaal geen boodschap aan om ganse avonden te zitten herstarten voor mijn hobby dan nog wel, ik wacht wel nog een jaartje tot al deze dommigheden eruit gehaald zijn tenslotte draait bijna alle soft van vista ook nog op xp en dat start op als een raket.
Mag gesloten worden........

compuchrisje
7 October 2007, 22:19
Propere zet filip... Ik vroeg me al af wat iemand als jij met vista kon doen. Iemand die gewend is van zelf zijn systeem te organiseren, is met vista in de verkeerde trein gesprongen.

delinquente
7 October 2007, 23:34
Radicaal! Maar zo moet het:cool:, zou beter ook een stap terug zetten:damn:. Veel te veel problemen, ik ben het zelf zo beu dat ik de PC op zijn eigen beu wordt en ik al geen zin meer heb om het ding aan te raken. Merci Vista:angry: