Volledige versie bekijken : Hotmail toch...



alBildjiekiyya
15 October 2007, 18:32
Waarom worden we verplicht om over te schakelen?

Ik voel me heel goed bij de traditionele MSN-hotmail...

Jammer...

http://img87.imageshack.us/img87/2756/neeeeeeeeeeeeeru7.jpg


Groet,

I.

compuchrisje
15 October 2007, 22:49
Vind het ook ietsje té verplichtend, vooral als je leest over hun "service". Wil je van hen geen spam, schrijf je account dan maar af.
"MS respecteert je privacy" krijgt zo de smaak van: I'm watching you!

alBildjiekiyya
16 October 2007, 22:18
Vind het ook ietsje té verplichtend, vooral als je leest over hun "service". Wil je van hen geen spam, schrijf je account dan maar af.
"MS respecteert je privacy" krijgt zo de smaak van: I'm watching you!

Persoonlijk vind ik Yahoo (de grootste e-mail provider) beter (als je met je mail veilig omgaat), alleen is het nadeel dat er geen Nederlands beschikbaar is (niet dat mijn Engels niet goed is).


Groet,

I.

GuntherS
16 October 2007, 22:25
Vergeet ook Gmail niet. In mijn ogen de beste mailprovider die er is ;)
Het enige nadeel is dat er veel spam komt, maar dat wordt wel netjes gefilterd naar de spam-folder zonder dat je daar hinder van ondervindt.
Gmail is trouwens ook nog steeds bèta.

nojs
16 October 2007, 23:03
gmail <3
3200 MB opslag :p whoehoew...

compuchrisje
16 October 2007, 23:07
Mijn intrede in de chatkanalen was via yahoo, het account bestaat nog steeds, maar als mailadres dient het enkel als opslagplaats voor spam. Iets dat ik met hotmail maar druppelsgewijze door krijg. Met Gmail heb ik nog maar een klein jaar een account, en van spam helemààl geen sprake.
Blijkbaar zijn de vroegere geruchten over het betalend maken van hotmail, toch niet zo ongegrond. Zovéél aanbod (gemak?) kan niet gratis blijven, en ééns je die deur bent doorgestapt... zit je zo vast.

alBildjiekiyya
18 October 2007, 23:15
Vergeet ook Gmail niet. In mijn ogen de beste mailprovider die er is ;)
Het enige nadeel is dat er veel spam komt, maar dat wordt wel netjes gefilterd naar de spam-folder zonder dat je daar hinder van ondervindt.
Gmail is trouwens ook nog steeds bèta.


Ja, GMail, maar ik hoor daar veel rumoer over betreft Privacy... Is het niet zo dat ze al in Europa werden aangeklaagd omtrent dat onderwerp dan was ik al overgestapt.


Grtz,

I.