Volledige versie bekijken : Outlook Express installeren??



markyboy
15 October 2007, 23:57
Een moeder van een vriendin werkt met incredimail... maar door teveel problemen had ze dan toch liever outlook express gehad..

Nu ben ik niet de grote kenner maar wou ze helpen... ze heeft office 2003 en draait op xp maar ik ging volle moed opzoek naar outlook express om te dowloaden maar vind dat niet alleen maar upgrade's en beveiligingen heb al suf gekeken op de microsoft site's..

Ze heeft een officiële office versie kan ik via die weg outlook express plaatsen want volgens mij staat daar enkel de gewone (geavanceerde outlook op)...en die vind ze te ingewikkeld..
En bestaat er een mogelijkheid om de adressen daarna van incredi naar outlook te kopïeren??

Alvast bedankt voor jullie raad...:bow:
Markyboy

J.W.
16 October 2007, 01:27
Nu ben ik niet de grote kenner maar wou ze helpen... ze heeft office 2003 en draait op xp maar ik ging volle moed opzoek naar outlook express om te dowloaden maar vind dat niet alleen maar upgrade's en beveiligingen heb al suf gekeken op de microsoft site's..

Ze heeft een officiële office versie kan ik via die weg outlook express plaatsen want volgens mij staat daar enkel de gewone (geavanceerde outlook op)...en die vind ze te ingewikkeld..
En bestaat er een mogelijkheid om de adressen daarna van incredi naar outlook te kopïeren??

Alvast bedankt voor jullie raad...:bow:
Markyboy

Outlook Express is wel een onderdeel van Windows en staat op elke legale cd van Windows (niet op Vista). Dus gewoon van de cd installeren indien dit nog niet is gebeurt.
In MS Office staat Microsoft Outlook.

markyboy
16 October 2007, 11:39
Outlook Express is wel een onderdeel van Windows en staat op elke legale cd van Windows (niet op Vista). Dus gewoon van de cd installeren indien dit nog niet is gebeurt.
In MS Office staat Microsoft Outlook.


Dus als ik het goed begrijp staat outlook express op de installatie cd van xp ik zal vragen of ze die heeft want soms houden winkels die achter..en anders kan ik het misschien met mijn xp-cd doen of gaat dat niet omdat dat dan een ander serie nummer is???

Toch alvast bedankt voor de moeite ik ploeter ondertussen nog wat verder...

groetjes Markyboy

sykke
16 October 2007, 11:48
Denk dat die er wel op zal staan gewoon eens kijken:start-->alle programma's,dan zie je een hele lijst kijk gewoon of outlook express ertussen staat want die wordt normaal standaard geinstalleerd

Baloeke
16 October 2007, 13:39
Bij de installatie van XP wordt normaal toch outlook mee geinstalleerd. Gebruik anders eens de zoekfunctie in xp

Krikkie
16 October 2007, 15:18
Als je het niet vindt, ga dan eens naar configuratiescherm -> Software -> Windows onderdelen toevoegen of verwijderen.
Zie daar of Outlook Express is aangevinkt, indien niet, vinkje zetten en volgende kiezen en installatie voltooien (hou uw installatie cd bij de hand, gewoon een installatie cd van XP, het speelt inderdaad geen rol welke serienummer).

Groetjes Krikkie