Volledige versie bekijken : Vensterschikking in Vista: maximumvenster mag Sidebar niet overlappen



Alviarin
20 October 2007, 10:51
Hoi,

Heb een tijdje Vista en een 24" scherm. Groot genoeg dus om de sidebar te gebruiken en mijn vensters van andere programma's (Word, Firefox, IE7 etc.) in groot formaat te openen.

Ik vind het wel lastig dat telkens ik op de venstermaximalisatieknop duw, het ganse scherm wordt ingevuld en de sidebar dus achter de geopende toepassing verdwijnt.

Hoe kan ik standaard mijn sidebar netjes naast de gemaximaliseerde geopende vensters van mijn toepassingen laten draaien? Kan je bv. de sidebar fixeren?

Thanks :bow::bow::bow:

GuntherS
20 October 2007, 10:57
Is het niet mogelijk om ergens in te stellen dat hij altijd op voorgrond blijft of always on top in de Engelse versie.

Normaal zou dat ergens in de instellingen van de sidebar moeten zitten. Ik kan het momenteel niet bevestigen aangezien ik momenteel even niet beschik over een PC met Vista.

Alviarin
20 October 2007, 11:26
Is het niet mogelijk om ergens in te stellen dat hij altijd op voorgrond blijft of always on top in de Engelse versie.

Normaal zou dat ergens in de instellingen van de sidebar moeten zitten. Ik kan het momenteel niet bevestigen aangezien ik momenteel even niet beschik over een PC met Vista.

Idd, rechtsklikken op de sidebar en eigenschappen aanvinken. En direct gevonden :shy:. En ik maar zoeken in het configuratiescherm....

GuntherS
20 October 2007, 12:43
Soms zijn de problemen zo simpel op te lossen dat je er niet aan denkt ;)
Blij dat ik je kon helpen.