Volledige versie bekijken : msn adres verwijderen



lieskri
27 October 2007, 20:58
hallo iedereen,

ik heb een oud hotmail adres en ik zou da graag verwijderen, kent er iemand een oplossing voor dat te verwijderen ?

Greetz

Jule
27 October 2007, 21:24
Er simpelweg niet meer naar toe gaan? Het verwijdert op die manier zichzelf? :p

GuntherS
27 October 2007, 21:26
Ja, ik denk ook dat dit de enige oplossing is. Na een tijd van inactiviteit wordt je mailadres automatisch verwijderd.

Baloeke
28 October 2007, 12:16
Vroeger was dat je 1 maal in de 30 dagen moest aanmelden, om je email adres te behouden. Maar ik geloof dat dit veranderd is.

Pilote
28 October 2007, 20:29
Uw account sluiten

Als u uw account sluit, worden uw geregistreerde gegevens (Dit zijn gegevens die u heeft opgegeven bij Windows Live, waaronder uw e-mailadres en wachtwoord.) en uw referenties (Unieke aanmeldgegevens die u gebruikt om toegang te krijgen tot beperkt toegankelijke bronnen, zoals websites en services. Voor Windows Live bestaan uw referenties uit uw e-mailadres en wachtwoord. Maar dit kan ook het nummer van een mobiele telefoon en een pincode, een smartcard of beveiligingssleutel zijn.) verwijderd. Hetzelfde geldt voor uw lijst met contactpersonen voor Messenger en voor uw Windows Live-contactpersonen. U kunt zich dan niet meer aanmelden bij de sites en services van Windows Live.
Uw Windows Live-account sluiten:

Ga naar de Accountoverzichtspagina (http://g.live.com/0HE_TRACKSTAR_NLBE9/80012).
Klik op de navigatiebalk op Instellingen.
Klik onder Algemene taken op Uw account sluiten.
Controleer of de juiste Windows Live ID-gebruikersnaam wordt getoond, typ uw wachtwoord en klik vervolgens op Ja.

Baloeke
29 October 2007, 13:04
Dat men van Gmail een account kon sluiten wist ik. Van MSN eigenlijk niet. Met deze tip van Pilote weet ik dit nu.
Bedankt voor de goede tip Pilote

Pilote
29 October 2007, 13:16
Wist dit eigenlijk ook niet hoor.
Heb gewoon eens de help onderwerpen van msn overlopen en toen botste ik op dit.