Volledige versie bekijken : startpagina



denieske
28 October 2007, 17:39
:cry:hallo, mijn eerste vraagje,ik had als startpagina zita internet windows explorer,nu is er google op gekomen en ik kan hem maar niet weg krijgen voor te vervangen met zita,heb al geprobeerd extra,internet opties,standaard gebruiken,en dan komt zita er wel op ,maar als ik de pc uit doe en weer opstart dan is het weer google,in software zit hij ook niet,graag een antwoordje van iemand die mij kan helpen
groetjes
denieske:help:

Baloeke
28 October 2007, 17:52
Heb je post verplaast naar windows. In tips en trucks, waar je post stond, kunnen de leden niet antwoorden.
Welke versie van explorer gebruik je?

denieske
28 October 2007, 18:07
hallo ,dank voor het antwoord maar waar kan ik dat vinden welke explorer ik heb
groetjes denieske

ghost
28 October 2007, 18:17
hallo ,dank voor het antwoord maar waar kan ik dat vinden welke explorer ik heb
groetjes denieske

Open internet explorer en ga naar help en dan naar over internet explorer , dan ziet je welke versie je hebt

denieske
28 October 2007, 18:34
hallo,zoals ik hier zie is het internet explorer versie 6.0 er staat nog van alles als je dat ook moet weten zal ik het ook doorsturen
groetjes denieske

gabriel
30 October 2007, 17:47
t'is toch allemaal eenvoudig ---------- open IE met de gewenste pagina
ga naar extra - internet opties - tapblad algemeen --zie naar startpagina -- selekteer huidige gebruiker - ok en voila - - herstart IE en zie --- ???

g_man
30 October 2007, 18:10
Of anders eens een Hijackthislogje plaatsen in het daarvoor bestemde forumgedeelte... :)

denieske
30 October 2007, 22:45
dank ,maar een hijackthislogje plaatsen dat is wat anders heb ik nog nooit gedaan en weet niet hoe ik dat moet doen
groetjes denieske

compuchrisje
31 October 2007, 01:12
Geen probleem, denieske, voor àlles is een eerste keer nodig. Klik even hier (http://www.minatica.be/tutorials.php?do=file&id=43)en je ziet hoe je het helemaal alleen kan waar maken.