Volledige versie bekijken : een probleem met software



Ronnie
29 October 2007, 20:38
http://img231.imageshack.us/img231/5734/foutux2.png
ik het het ff een beetje geresized ik hoop dat het duidelijk is!
ik denk dien maar een nieuw forumonderwerp in ik wist ook niet anders waar ik dit moest plaatsen.
mijn probleem is als volgt in het configuratiescherm>software als ik dat open krijg ik eerst gwn 10 dingen die op mijn computer zijn geinstaleerd zoals photoshop football manager etc en dan krijg ik een hele rij niks zoals als jullie misschien wel kunnen zien ik heb geen id hoe dit kan en een heel eind naaar onderen staan de andere programmas o.a windows live messenger. iemand een id hoe ik dat witte stuk kan weg krijgen of maakt het helemaal niks uit voor de pc
bij voorbaat dank Ronnie.

ghost
29 October 2007, 21:05
Vink eens dat vakje aan updates weergeven .
Heb je dan nog een leegte ? Zoniet vink het dan eens terug uit en kijk dan nog eens.

Ronnie
30 October 2007, 13:03
al aangevinkt en het is nog steeds dezelfde lege ruimte

PeterN
30 October 2007, 14:43
Als je in de witte ruimte klikt, komt er dan een selectieblok?
Zou het kunnen dat er een plezante malware maakt met ikoon en text kleur gelijk uw achtergrond zodat je het niet ziet?

speedy
30 October 2007, 23:29
Thuis heb ik ook een pc waar ik een lege ruimte heb. wanneer ik naar onder scrol krijg ik de overige programma's te voorschijn. Hij werkt zo reeds een paar jaar en ik heb het niet opgelost gekregen.

Ronnie
2 November 2007, 14:40
Als je in de witte ruimte klikt, komt er dan een selectieblok?
Zou het kunnen dat er een plezante malware maakt met ikoon en text kleur gelijk uw achtergrond zodat je het niet ziet?

asl ik het selecteer komt er inderdaad een selectieblok de rest snap ik niet wat je zegt:P

PeterN
2 November 2007, 14:55
Wat ik bedoel is dat er mss wel degelijk programma's staan in die lege blok. Maar ipv dat de tekst zwart is met een kleurrijk ikoontje, hebben de makers de tekst in dezelfde kleur gezet als de achtergrond en zonder ikoontje zodat je het niet ziet?
't is maar een gedacht :)

Ik zou toch een goede scan doen van uw pc (eventueel hijackthis logje plaatsen) om zeker te zijn dat het geen malware is.

gabriel
2 November 2007, 17:22
wat gebeurt er als je uitvoeren appwiz.cpl in geeft ?? ( snelkoppeling voor software scherm )
ben je de enige gebruiker ?? neen ? wat krijg je met de andere gebruiker ???
soms een cad- cam progje op de pc ?? :)