Volledige versie bekijken : ie7 verweideren



elie
2 November 2007, 14:50
:damn:hoi vrienden wie kan er mij helpen ik wil ie7 verweideren en terug ie6hebben,
maar ie7 staat niet in soft ware en as ik in software updaets in schakeld
staat daar ook geen ie7 hoe krijg ik ie7 verweiderd aub groetjes elie :shy:<!--IBF.ATTACHMENT_468149-->
<!-- THE POST -->

GuntherS
2 November 2007, 15:11
Bij mij staat Windows Internet Explorer 7 gewoon bij Configuratiescherm - Software hoor ;)
Normaal zou dat moeten werken.

Mattehh
2 November 2007, 15:14
Volgens mij mag je IE niet zomaar verwijderen. Ik dacht dat Firefox etc afhankelijk was van IE...Althans in de vroegere versies toch...

compuchrisje
2 November 2007, 15:34
Internet Explorer kan gerust verwijderd worden, Firefox zal er geen last van hebben.

@Elie: Zorg ervoor dat je je lijst met Favorieten eerst exporteert als backup. ga via het startmenu naar configuratiescherm - software en klik in het nieuwe venster links op "windows onderdelen toevoegen of verwijderen". In het lijstje doe je het vinkje weg bij Internet Explorer. Klik op OK en tenslotten op voltooien.
Daarna kan je bij Microsoft je vorige IE terug opzoeken.

GuntherS
2 November 2007, 15:34
Hij wil gewoon downgraden van IE7 naar IE6 en normaal zou dat moeten werken. Maar vroeger kwam IE7 ook automatisch met Windows Update, nu is dat ook een optionele update geworden. Althans, bij mij was dat zo na een herinstall vorige week. Normaal kwam die altijd automatisch, maar nu blijkbaar niet meer.

gabriel
2 November 2007, 16:22
IE 7 verwijderen is simpel en eenvoudig
configuratie scherm - software - bovenaan updates aanvinken -- nu vind je IE7 - kies voor verwijderen --- je komt in principe automatisch terug op IE6

elie
2 November 2007, 19:22
ja watte het gaat niet hij geeft aan outlook express voldoet niet aan de eisen
groetjes elie

gabriel
2 November 2007, 19:46
@ ellie probeer even de 2 volgende zaken http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

een ander iets wat je kan doen is : uitvoeren : typ : sfc /scannow ok , maar plaats voor alle zekerheid maar op voorhand de xp cd ( ook een recovery cd werkt )
voor meer over ie express kan ik je verder niet helpen ;)