Volledige versie bekijken : Problemen met gebrande dvd,winavi en quicktime



Silverwing
4 November 2007, 21:13
1)Ik heb met winavi (versie 8 final)dus mijn filmpjes omgezet van .mov naar dvd.
Blijkt nu dat de dvd niet gespeeld kan worden,of ik die nu door winavi laat branden na het converteren of door nero,het maakt niet uit.
Heb ook geprobeerd met convertx to dvd maar dat leverde ook geen afspeelbare dvd.
Mijn dvd brander schrijft alles anders wel perfect,dus vermoed ik dat er ergens iets anders misloopt,iemand een idee waar?
Edit 5/11
Dit probleem is inmiddels achterhaald,blijkt dat mijn dvd iets heeft tegen de dvd's die ik gebruikte.Alles wat ik wegschreef kon die niet lezen,alles wat met ander dvd's of cd's was geschreven speelde wel.

2)Ik had ook een vista codecpac geinstallerd omdat de windows mediaplayer geen dvd afspeelde,maar omdat dat ook geen resultaat opleverde heb ik dat ook terug verwijderd.
Nu wou quicktime plots niet meer werken,zodat ik ook geen .mov filpjes in winavi meer kon converteren.
Heb quicktime dan volledig verwijderd en terug geinstalleerd.
Hierna bleef winavi zeuren dat quicktime niet of niet coreect geinstalleerd was hoewel die de filmpjes perfect afspeeld!
Heb dan winavi ook verwijderd en opnieuw geinstalleerd,maar die blijft maar zeggen dat quicktime niet of niet goed geinstalleerd is.
Wat is hier aan de hand?