Volledige versie bekijken : lastige covers



2B's
5 November 2007, 18:55
Hallo allemaal. Iedereen heeft wel wat muziek op zijne PC staan neem ik aan en ik heb zelf ondertussen een heel deel van mijn eigen muziekverzameling op mijne PC gezet. Wat vind ik nu raar? Op één of andere manier haalt mijne PC covers van de cd's op die ik naar mijn computer heb gezet. Dat wil ik helemaal niet en ik vind het zelfs storend. Iemand enig idee hoe ik deze rommel kan vermijden? Ik gebruik de klassieke media player en géén verzamel programma. Bedankt alvast voor de oplossing aan dit probleem.

minoe
5 November 2007, 19:24
Misschien gaat dit (http://tweakers.net/meuktracker/12852/XP-Antispy-3.96.html) helpen.Denk ook dat je ergens onder wmp deze kunt uitvinken.Ga naar menu extra>opties dan bij tablad mediabibliotheek 'aanvullende gegevens van internet downloaden' uitvinken en bij tablad privacy 'mediagegevens voor muziekbestanden van internet ophalen' ook uitvinken en eventueel ook 'mediagegevens van internet weergeven' uitvinken.Denk dat dit het ongeveer moet zijn.

Obsessed
5 November 2007, 20:59
Yep,, Goe gezien Minoe.
Het is idd een setting in WMP, die je tijdens de installatie al dan niet uitvinkt.
Zoek maar ff in WMP, en je vind zeker wel ergens iets om dat uit te schakelen.

2B's
5 November 2007, 21:52
Ik heb het programma op mijne PC gezet en ik ga die boel (nog maar eens) opkuisen. Hoop dat het helpt, alvast bedankt voor de hulp.

Obsessed
5 November 2007, 23:36
Ik heb het programma op mijne PC gezet en ik ga die boel (nog maar eens) opkuisen. Hoop dat het helpt, alvast bedankt voor de hulp.
Is feitelijk helemaal niet nodig.
Ga gewoon naar de opties van Windows Media Player en vink deze uit;

http://img48.imageshack.us/img48/1826/wmpjg4.jpg

2B's
6 November 2007, 23:15
Doe ik. Bedankt voor de tips. Ben weeral blij dat minatica bestaat zé, er is wel altijd iemand die je raad kan geven...

2B's
7 November 2007, 16:47
Miss Obsessed, bedankt voor je tip. Ik wil nog even meegeven dat je ook in het tabje 'privacy' blijkbaar nog iets moet uitvinken dat gegevens ophaalt... Lijkt nu toch proper te blijven. Mag slotje op.

Obsessed
7 November 2007, 16:55
Miss Obsessed, bedankt voor je tip. Ik wil nog even meegeven dat je ook in het tabje 'privacy' blijkbaar nog iets moet uitvinken dat gegevens ophaalt... Lijkt nu toch proper te blijven. Mag slotje op.

Bedankt, omdat je mij bedankt :cool: ;)