Volledige versie bekijken : opstarten



elie
6 November 2007, 21:06
hallo vrienden ik heb hier een oude pc staan en als ik hem opstart geeft hij aan
pc start niet op cover was previously dat krijg ik dan wie kan er mij helpen aub

compuchrisje
6 November 2007, 21:25
Sorry Elie maar ik snap het niet??

ghost
6 November 2007, 21:35
Sorry Elie maar ik snap het niet??

Misschien dat dit (http://www.daniweb.com/forums/thread14424.html)helpt

elie
7 November 2007, 00:04
hoi ghost mijn engels is aan de lage kant mijn probleem is als ik met die oude pc opsart krijg ik dit te zien
cover was previously dat krijg ik dan wie kan er mij helpen aub
direct op mijn zwrt beeld
en start die pc niet door is hij nog te reparen of voor de vuilbak
groetjes elie

elie
9 November 2007, 01:02
ok beste mensen wat ik ook probeer in de bios niets lukt
met opstarten krijg ik nu dit media test failure,check cable,pxE.mof exiting pxE
wordt er hoorn dol van wou graag de pc op 13 november in orde hebben voor de verjaardag van mijn petekind ik weet het is een oude pc maar voor de msn en muziek is hij wel goed genoeg
wie kan er mij nog verder helpen aub

rody2
9 November 2007, 06:17
Frisse instal weer?

Peter.B
9 November 2007, 07:42
in uwe bios mag je niet alles zomaar verzetten.zet alles terug zoals het stond.
kan er iemand dit eens vertalen voor ellie en ikke,want begrijp het ook niet en zou de oplossing kunnen zijn.


It will continue to report that the case was opened until you go into CMOS and clear the case open report.
You should even be able to turn the check for case open feature off.

stond in de post van ghost

elie
9 November 2007, 08:42
hoi dipsy hoe bedoel je alles terug zetten in bios mijn bios is
A10 system optiplex gx7 550l+ setup
kan er mij iemand het stap voor stap uitleggen aub ik kom er niet uit groetjes elie:damn:

rody2
9 November 2007, 09:11
Ten eerste Elie wat voor windows stond er op?
En ten tweede is een nieuwe installatie een optie?

In de afgelopen dagen was een nieuwe installatie al gelukt :)

elie
9 November 2007, 12:07
hoi rody2 en andere er stond xp pro sp2 op maar als ik de xp cd in de cdrom duw en op start van cd dus booten van cdrom
om nieuwe instalatie te doen lukt het niet krijg niks te zien groetjes elie

elie
9 November 2007, 12:18
ok hier nog een vraag kan ik mijn hdd aan een andere pc koppelen
en zo een nieuwe instalatie doen van windows kan cat wie weet het groetjes elie

PeterN
9 November 2007, 13:29
Neen. Bij de installatie gaat windows de drivers zoeken aan de hand van de aanwezige hardware. Daar je op dat moment de hd in een andere pc hebt steken met een ander type moederboard en configuratie, gaat windows de drivers installeren van die pc.
Bouw je daarna de hd om naar een andere pc gaat windows allemaal verkeerde drivers hebben waardoor niet alles gaat werken ;)

elie
9 November 2007, 14:07
hoe moet het dan niemand die hoe ik mijn bios terug kan zetten naar begin stadium groetjes elie:damn:

Peter.B
9 November 2007, 20:16
"default setting" in de bios zoeken.de cdrom zal je wel terug als first boot device moeten zetten om te kunnen opstarten van cd.

elie
9 November 2007, 21:16
hoi dipsy ga het zoeken in de bios bedankt op voor han he laat je iets weten groetjes elie

elie
11 November 2007, 12:26
hoi mensen mijn vriend ga me helpen hij zegt eerst de schijf in fat32 zetten dan win98erop
en dan formateren en dan xp pro erop zetten en dan lukt het wel zegt hij laat jullie
wel iets weten als het opgelost is groetjes elie