Volledige versie bekijken : CGI script



foxofinfinety
14 November 2007, 10:07
he mensen ik heb een form (forumlier geen forum) gemaak en terwel ik er mee bezig was dacht ik in eens in dat boek over html dat ik heb staat niet hoe ik een CGI script moet maken (wel 10 keer dat je er een nodig hebt voor een form) weet iemand dat ik moet alles nog afmaken maar hier is vast een voorbeelt (zonder style cheeds) van mijn forulier http://www.mediafire.com/?1jmmky41jgn

Pilote
14 November 2007, 11:18
Kan je uw vraag eens in het Nederlands vertalen??

xtofke
14 November 2007, 11:44
Kan je uw vraag eens in het Nederlands vertalen??

Pilote, je weet toch ondertussen al dat hij dyslectie heeft en er niet meer tegen kan dat er commentaar gegeven wordt op z'n spelling en zinsbouw.

Hij leest z'n berichten echt wel na hoor!

Pilote
14 November 2007, 11:55
Pilote, je weet toch ondertussen al dat hij dyslectie heeft en er niet meer tegen kan dat er commentaar gegeven wordt op z'n spelling en zinsbouw.

Hij leest z'n berichten echt wel na hoor!

Dat heb ik ook al gelezen.
Of het waar is trek ik in twijfel.
@ foxie als je echt alles naleest zou je beter uw fouten eens verbeteren in je tekst zodat het verstaanbaar is voor iedereen.
btw: de webpagina is niet beschikbaar wanneer je uw file wilt bekijken.

he mensen ik heb een form (forumlier geen forum) gemaak en terwel ik er mee bezig was dagt ik ineens ik dat boe over html dat ik heb staat niet hoe ik een CGI script moet maken (wel 10 keer dat je er een nodig hebt voor een form) weet iemand dat ik moet alles nog afmaken mar hiet is wast een foorbeelt (zonder style cheeds) van mijn forulier http://www.mediafire.com/?1jmmky41jgn

foxofinfinety
14 November 2007, 16:59
Dat heb ik ook al gelezen.
Of het waar is trek ik in twijfel.
de webpagina is niet beschikbaar wanneer je uw file wilt bekijken.

het is waar moet je soms het email adres van mijn meester om het na te vragen ik vind dar jij voor een moderator niet echt op je woorden let! als een moderator op een van mijn sites dat flik hoeft hij niet meer terug te komen!!! en die link doet het bij mij wel ik heb hem nagekeken dus daar kan ik niks aan doen

xtofke
14 November 2007, 17:16
het is waar moet je soms het email adres van mijn meester om het na te vragen

Ja aub.
Zullen we hem meteen even inlichten over jouw voorbeeldige gedrag hier?

Als ik hier moderator zou zijn had ik jou hier al lang buitengeflikt.
Helaas ...

Goldie
14 November 2007, 17:25
Ja aub.
Zullen we hem meteen even inlichten over jouw voorbeeldige gedrag hier?

Als ik hier moderator zou zijn had ik jou hier al lang buitengeflikt.
Helaas ...

Laten we ons missch gewoon eens beperken tot het oplossen van die jongen zijn vraag aub?

Waarvoor moet die CGI dienen? CGI voor mailing kan je bvb vinden op de online support afdeling van je provider (telenet; bgc)

En ik lees hier wel meer taalfouten in posts, dus dan moet er maar een taalridder aangesteld worden indien dat een prob is

Pilote
14 November 2007, 18:05
het is waar moet je soms het email adres van mijn meester om het na te vragen ik vind dar jij voor een moderator niet echt op je woorden let! als een moderator op een van mijn sites dat flik hoeft hij niet meer terug te komen!!! en die link doet het bij mij wel ik heb hem nagekeken dus daar kan ik niks aan doen

Vind het erg dat we al zolang geduld hebben met jou.
De oplossingen die we je aanrijken negeer je volledig.
Als het op die andere site zoveel beter is, vraag dan daar je hulp.

Maar jij hebt het recht niet om mijn taak als moderator in twijfel te trekken.
Daar ben jij totaal niet voor bevoegd.


Bij mij doet de link het niet vraagt steeds om een login en paswoord.

gabriel
14 November 2007, 19:03
@Pilote ..... eindelijk gaan de ogen van een mod open ......misschien moet hij even raad vragen aan z'n vriend in NY ?? je weet maar nooit ?

foxofinfinety
14 November 2007, 20:10
Ja aub.
Zullen we hem meteen even inlichten over jouw voorbeeldige gedrag hier?

Als ik hier moderator zou zijn had ik jou hier al lang buitengeflikt.
Helaas ...
ik mag immers geen e-mail addressen hier plaatsen dus hier kan je het adres van mijn school vinden hij zit in groningen mijn meester heet anton
verder lukt het wel denk ik http://www.renn4.nl/heemskerckadressen.htm