Volledige versie bekijken : Bericht bij uitvoeren programma dat ik geen beheerder ben



rickske
14 November 2007, 13:33
Hallo,

Het is me al een paar keren overkomen dat als ik een programma wil instaleren,me dit niet lukt omdat volgens windows ik niet de beheersrechten van deze computer bezit,nochtans is dit zo aangegeven in het gebruikersaccount.

Wie weet hier raad mee?

Met dank,

rickske

3raGnicS_
14 November 2007, 14:23
Hallo,

Het is me al een paar keren overkomen dat als ik een programma wil instaleren,me dit niet lukt omdat volgens windows ik niet de beheersrechten van deze computer bezit,nochtans is dit zo aangegeven in het gebruikersaccount.

Wie weet hier raad mee?

Met dank,

rickske

Configuratie Scherm -> Gebruikersaccounts -> Wijzig Een Account -> *NAAM* -> Mijn Type Account Wijzigen -> ComputerBeheerder

mXX
14 November 2007, 15:40
Configuratie Scherm -> Gebruikersaccounts -> Wijzig Een Account -> *NAAM* -> Mijn Type Account Wijzigen -> ComputerBeheerder

dat is hij al (computer beheerder) zegt hij in zijn begin topic. Ik heb zoiets al meegemaakt, enige oplossing was als volgt (de stappen zijn vetgedrukt alles wat normaal is geschreven is meer info):

alles backuppen van de account (in dit geval je eigen account)==> liefst alles op een externe HD zetten of anders op een DVD-R(W)

Je account verwijderen, ( als jou account de enige account is op de computer, dan zal je die account niet kunnen verwijderen, dan moet je 1st een account aanmaken en dan pas verwijderen.)

nieuwe account aanmaken (met jou naam, en aangeven als beheerder)

rickske
14 November 2007, 17:28
Oké mXX,

Het is gelukt