Volledige versie bekijken : easycleaner 2.0



ward
11 June 2005, 16:16
als ik de onnodige bestanden wil verwijderen, reageert easycleaner niet meer.


na alt /ctrl / delete krijg ik het venster dit progr. reageert niet .

kan iemand mij een oplossing geven .


thanks (crash) :close

jo33
11 June 2005, 16:24
ik had dat probleem ook,verwijderen en opnieuw instaleren en het prob was opgelost

jurgenv
11 June 2005, 16:39
het zit zo, bepaalde mappen kan ie niet verwijderen omdat deze nog in gebruik zijn bv. content.IE5 easycleaner zal eventjes 'bevriezen' en daarnaa een foutmelding geven dat deze bestanden/mappen niet verwijderd kunnen worden omdat deze in gebruik is ;)

ward
11 June 2005, 16:53
JO33 heb easycleaner verwijderd en opnieuw geinstalleerd ,er veranderd niets

de overbodige bestanden zijn practisch allemaal TMP- bestanden ( 90 stuks) ongeveer

en merkwaardig allemaal op het zelfde uur met een grote van nul tot enkele kb ,


met naamvermelding c/ windows/ temp/csef 486.temp met oplopende cijfers;

misschien helpt ons die inlichting verder!!

:close (crash) (crash)

ward
11 June 2005, 17:00
pcfreakske dat heb ik vroeger nog gehad maar dat duurde maar eventjes

nu veranderd er niets gedurende geruime tijd , hij reageert eenvoudig weg niet.:close

woepi
11 June 2005, 17:06
ward wat je eens kunt uitproberen is easycleaner onnodige bestanden laten zoeken,maar niet te lang,druk als het er enkele gevonden heeft op stop en dan op verwijderen,doe dit net zolang tot ze allemaal verwijderd zijn.

ward
11 June 2005, 20:23
woepi heb dat geprobeerd om hem tijdens het zoeken te onderbreken,

maar dat lukt niet in een fractie van een seconde stort hij er 102 onnodige bestanden

op het scherm. heb pc al eens heropgestart en dan heeft hij evenveel windows tmp-

bestanden als voorheen maar op het uur van opstarten , merkwaardig want die tmp-

bestanden heb ik vroeger nooit??? :close

woepi
11 June 2005, 23:39
laat ccleaner eens draaien op fouten en laat ccleaner ook eens opschonen en laat dan easycleaner nog eens draaien

je vind hem hier
http://www.filehippo.com/download/pxMCwQZ3lzb-Ha30ft18NA2/download.html

Peter.B
15 June 2005, 18:59
ik heb ook problemen met easycleaner als ik de onnodige bestanden wil verwijderen.ik heb de upgrade van spysweeper gedaan en vanaf dan is het probleem begonnen.
als ik de onnodige bestanden wil verwijderen als spysweeper op de achtergrond loopt, loopt easycleaner vast en als ik spysweeper afleg,dan werkt easycleaner wel zijn progamma af,maar het duurt toch wel langer dan anders.
is dat mogelijk?

Lucaboem
16 June 2005, 10:33
heb ik ook gehad, je moet hem is rustig laten doen .
Als je dan op alles verwijderen drukt kan je misschien tijdens dat hij aant verwijderen is naat je prullebak gaan en de bestanden die hij al heeft weggezet uit je prullebak verwijderen.
Laat hem dan maar doen en het komt wel in orde .
Nadien zal hij wel beter lopen.