Volledige versie bekijken : vista iso bestand



elie
14 November 2007, 23:53
hoi vrienden ik heb een vraag? ik heb vista ultimate
in een iso bestand van 2,44gb groot kan ik deze bewerken
zodat ik die op een cd kan branden in plaats van op een dvd
wie heeft hier ervaring mee
groetjes elie:shy:

Obsessed
15 November 2007, 00:36
Bedoel je op één cd?

Als het op cd moet, dan kan je volgens mij enkel het iso-bestand opsplitsen in meerdere stukken van 700 Mb (met WinRAR ofzo), en die op aparte cd's zetten.

Op 1 cd lijkt me onwaarschijnlijk.

elie
15 November 2007, 09:09
ok gaan we doen bedankt he

rody2
15 November 2007, 09:17
als het een complete installatie is van vista op .iso dan is het verstandig om deze iso gewoon op 1 dvd te zetten :D dit kan met bv winiso Als je alles op gaat splitsen dan heb je geen installatie dvd meer.

Obsessed
15 November 2007, 10:00
als het een complete installatie is van vista op .iso dan is het verstandig om deze iso gewoon op 1 dvd te zetten :D dit kan met bv winiso Als je alles op gaat splitsen dan heb je geen installatie dvd meer.

Is idd zo, maar de vraag was op CD i.p.v. op DVD.
Trouwens, vanaf een ISO-file kan je ook niet installeren. Deze moet toch eerst verwerkt worden.

rody2
15 November 2007, 10:34
.iso kun je openen met virtueel cdrom bv met deamontools of alcoholsoft. Dit scheelt je enorm in brandwerk. Vooral als je het gewoon wil installeren en verder niet. Wil je het behouden dan zul je idd het moeten branden.

elie
15 November 2007, 11:04
ok bedankt allemaal ik ga hem maar branden op dvd groetjes elie
hier mag slot op

dannyma
15 November 2007, 13:47
Is idd zo, maar de vraag was op CD i.p.v. op DVD.
Trouwens, vanaf een ISO-file kan je ook niet installeren. Deze moet toch eerst verwerkt worden.
met iso file gebrand op cd of dvd kunnen perfect geinstalleerd worden .zelfs als er nog geen stuursysteem opstaat .ik doe het regelmatig ;) .oops vergeten alleen natuurlijk stuursysteem eerst daarna andere iso's ;) .

rody2
15 November 2007, 13:54
Dat kan als .iso tot 700mb is. Maar ik ga er vanuit dat een vista .iso gelijk moet draaien :D Beetje stom als je um op cd hebt en een frisse installatie moet doen :D