Volledige versie bekijken : MsMpEng.exe 100%



Natalie73
16 November 2007, 11:05
Goeiemorgen,

Wie o wie kan mij helpen met het vreselijk vertragende MsMpEng.exe in mijn taakbeheer. Hij staat al een uur te loeien tot steeds bijna 100% CPU-gebruik.
Hierdoor kan ik weinig op het internet doen. Mag ik het proces beeindigen of gaat er dan vanalles fout:rolleyes:.

Natalie

J.W.
16 November 2007, 11:08
Liefst niet uitschakelen.
Het is "Defender" die zijn werk aan het doen is.

rody2
16 November 2007, 12:29
Kijken of je de comp wat snellerder kan maken. weet niet wat je voor een hebt

Natalie73
16 November 2007, 12:42
Liefst niet uitschakelen.
Het is "Defender" die zijn werk aan het doen is.


Dank je maar voorheen deed hij er nooit meer dan een uur over. Ik kan gewoon meer dan een uur niets of nauwelijks iets doen?

Natalie73
16 November 2007, 12:54
Kijken of je de comp wat snellerder kan maken. weet niet wat je voor een hebt


Heb idd al alles opgeschoond en bij de opstartmodus het eea uitgevinkt. Revo deinstallatie prog. gedownload en het eea er af gegooid. En mijn comp. gedefragmenteerd. En dat alles voor een leek vind ik dat ik al een eind ben gekomen (lang leve het internet). Maar dit is nog het enige wat er op deze comp. op de achtergrond blijft draaien.

berger
16 November 2007, 12:58
In mijjn windows taakbeheer staat er bij Toepassingen ook MsMpEng.exe 100% maar het CPU gebruik ligt maar rond de 2 à 3 % en dat is hoegenaamd niet storend. Ik laat die maar draaien en voel soms wel een lichte vertraging als ik andere toepassingen start.

rody2
16 November 2007, 13:09
Misschien windows defender uninstallen, pc opnieuw starten, als msmpeng.exe nog steeds aanwezig is, zit er iets niet goed.(msmpeng.exe is normaal gesproken een goed bestand nodig voor update van defender.) Wat is de locatie van het bestand, eventueel handmatig verwijderen, pc opnieuw starten. geen msmpeng.exe meer? Ms Defender weer opnieuw installeren. Hopelijk helpt dat.

Natalie73
16 November 2007, 13:38
In mijjn windows taakbeheer staat er bij Toepassingen ook MsMpEng.exe 100% maar het CPU gebruik ligt maar rond de 2 à 3 % en dat is hoegenaamd niet storend. Ik laat die maar draaien en voel soms wel een lichte vertraging als ik andere toepassingen start.
Tja bij mij schiet m'n CPU dan echt regelmatig !naar 100% helaas

Natalie73
16 November 2007, 13:39
Misschien windows defender uninstallen, pc opnieuw starten, als msmpeng.exe nog steeds aanwezig is, zit er iets niet goed.(msmpeng.exe is normaal gesproken een goed bestand nodig voor update van defender.) Wat is de locatie van het bestand, eventueel handmatig verwijderen, pc opnieuw starten. geen msmpeng.exe meer? Ms Defender weer opnieuw installeren. Hopelijk helpt dat.
Ik ga het proberen vanavond (Nu lunchen met kidz, moet ook gebeuren)
THNX!