Volledige versie bekijken : foutmelding na opstarten



Ramluque
17 November 2007, 11:34
Bij het opstarten van windows krijg ik ongeveer twee keer op drie deze foutmelding :

Windows - Geen schijf
Exception Processing Message c0000013 Parameters 75b0bf9c 4 75b0bf9c 75b0bf9c

Zonealarm start pas op nadat deze foutmelding afgesloten wordt dus ga ik er van uit dat de fout daar ergens moet liggen.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen? :wall:

rody2
17 November 2007, 11:41
cd/dvd of usb stick nog er in?

edit: of zit er een kaartlezer aan/in je pc?

Den_boone
17 November 2007, 12:12
Onderzoek naar de door u genoemde melding duidt steevast op een fout met een harddisk of met externe USB-opslagapparatuur. En in alle gevallen kijkt het besturingssysteem dan naar een stationsletter die (1) nog niet of (2) niet meer bestaat. Als het goed is, dan weet u zelf wat er de laatste tijd is gebeurd met uw systeem... Een CD-⁄DVD-plaatje, een geheugenkaart lezer, een USB-harde schijf? Mogelijke oplossingen zijn (1) het opschonen van de Windows Verkenner-geschiedenis, (2) het laten uitvoeren van een complete 'Schijfopruiming' en (3) het cleanen van het Register van Windows XP.<!--
-->

Francis
17 November 2007, 12:57
Bij mij bleek de fout aan de printer te liggen. Eventuele randapparatuur eens verwijderen en testen.

rody2
17 November 2007, 12:59
zag er nog eentje via google net :D die moest elke dag alles eerst afkoppelen :)

Ramluque
17 November 2007, 16:27
ik heb idd een kaartlezer die al een tijdje niet meer werkt. de foutmelding krijg ik nog maar sinds een week.
zolang het geen virus is is't nog ok. alleen wat vervelend bij het opstarten.

rody2
17 November 2007, 16:35
schakel eerst ff je kaartleze uit in apparaatbeheer. kijk dan nog is.

gabriel
17 November 2007, 17:44
http://backtrack.offensive-security.com/index.php?title=Howto:_BackTrack_2.0_final_%2C_aut omated_download_and_installation_on_USB_Stick_from _windows
dit kan uw probleem oplossen ;)