Volledige versie bekijken : BlueScreen error :'(



djeet
18 November 2007, 13:55
*HELP*
Ik krijg op m'n laptop een BlueScreen Error, met als volgt:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet,
moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt
weergeven, Kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleerr de computer op virussen. Verwijder nieuwe vasta schijven of vasteschijfcontrollers die u hebt geinstalleerd.
Controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is gecnofigureerd en afgesloten. Voer CHKDSK /F uit om te controleren of de vastaa schijf is beschadigd en start de computer vervolgens opnieuw op.

Technische infrmatie (mogelijk in het Engels):

*** STOP: 0X0000007B (0XF79B1528, 0XC00000034, 0X00000000, 0X00000000)


Ik heb al een tijdje problemen met mijn laptop. was eerst windows vista home.
Heb er dan Windows XP laten opzetten.

Nu heb ik problemen met mijn laptop.
Gisteren wou ik in veilige modus mijn laptop opstarten Kreeg ik exact die bluescreen error.
Ik kan nu nergens meer op.
Mijn boot settings is goed voor XP teinstalleren.
Eerst m'n DVD, dan m'n HDD.
Tevigens als ik windows instaleer zie ik nog een schijf met de naam F:\ Die ik niet heb zitten, ik heb maar 2 partitie's normaal. maar hij toont er 3 :'(

Kan er mij iemand hierbij helpen A.U.B.
En zo snel mogelijk ik heb namelijk mijn laptop zo snel mogelijk nodig.


Greetz djeet

dannyma
18 November 2007, 14:32
als het xp is kan je is proberen met FIXBOOT te doen . start cd xp op en als de informatie er is over r van repareren druk dan r dan vraagt hij waar ? beantwoord deze vraag juist en als dat zo is kom je nu in zwarte scherm terecht in tik daar in hoofdletters HELP dan krijg je lijstje te zien met allemaal comando's waar o.a FIXBOOT bij zit en voer dit uit hij vraagt nu of je dit zeker wil doen en druk in Y van yes en druk enter hij zegt nu bootfix gemaakt en sluit nu af met EXIT en hopen dat windows opstart .

djeet
18 November 2007, 15:07
Ik krijg totaal geen informatie over Repareren, kan alleen formateren, partitie verwijderen, en XP instaleren. :'(

sykke
18 November 2007, 15:11
kan zijn dat die partitie de recovery is van vista
lees dit eens:http://support.microsoft.com/kb/324103/nl

djeet
18 November 2007, 15:22
Helemaal gelezen
Die partitie van de recovery? kan ik daar iets mee doen?

rody2
18 November 2007, 17:54
zal je zo via msn wel ff helpen. denk dat je hd in partities nog staat. n die zal je eerst moeten samenvoegen :D