Volledige versie bekijken : Fototoestel aldi, Is dit wat



Jipb
18 November 2007, 21:33
heey mensen,

weet niet of het de goede plek is. maar ik wou eigelijk wat meer uitleg ofzo over dit fototoestel.

ik weet opzich dat de specificaties niet slecht zijn voor prijs/ kwaliteit maar misschien hebben er mensen wat meer verstand van.

bv is het een goede lens ed.

hier zijn de specificaties in het duits


Digitalkamera mit 10,1 Megapixel
6 x optisches Zoom
10,4 x digital Zoom
2.8“ LTPS - TFT Farbmonitor
Coupling Shot und Pre-Shot Funktion
Mitgeliefertes Zubehör:

512 MB High Speed SD Speicherkarte, 2 x Lithium – Ionen Akkus, Dockingstation,Akku-Ladegerät zum Anschluss an die Netzsteckdose, Car-Adapter für Ladegerät, Tasche, Trageschlaufe, Netzgerät-Ladegerät Kombination, USB-Kabel, Video/TV-Kabel, Bildbearbeitungssoftware, Treiber CD für Windows2000®/XP® - Macintosh® OS 9.x oder höher wird unterstützt.

bedankt! :)

Koen

andre verspeete
19 November 2007, 08:02
Goed toestel zeker 6x optische zoom.
geen probleem

berger
19 November 2007, 15:07
Ongeveer drie jaar geleden heb ik een fototoestel bij Aldi gekocht en dat werkt nog altijd zoals het hoort. Ondertussen zijn de karakteristieken uiteraard veel verbeterd. Wel opletten : bij Aldi zijn zulke zaken soms snel uit voorraad. Ik heb toen moeten aandringen om er voor mij eentje bij te bestellen, wat ze ook gedaan hebben. Natuurlijk als in hun reklame staat : "tot uitputting van de voorraad" heb je niet veel te zeggen, maar dat stond er in mijn geval niet bij, en dan moeten ze aan de vraag kunnen beantwoorden.

Jipb
19 November 2007, 21:56
bedankt ik ga hem halen.

deze kan dicht