Volledige versie bekijken : hoe een programma verbergen ??



maverick
19 November 2007, 20:03
Een goede avond allemaal,

Ik heb namelijk een vraagje over het instaleren van een programma. Ik ben met iets speciaals bezig een cadeau voor mijn vriendin.
Kan ik een programma instaleren waarvan hij moet opstarten als mijn computer opgestart is, maar mag niet te zien zijn rechts onderaan of in het menu van start.

Wss wel een moeilijke vraag maar wie durft dit op te lossen :)

Met vriedelijke groetjes

sykke
20 November 2007, 00:14
bij iedere installatie van een progje kan je kiezen of je een icoontje wil op je bureaublad of in de taakbalk vink die uit
staat die er toch rechtsklikken koppeling verwijderen

Den_boone
20 November 2007, 14:14
Als je op je taakbalk klikt met je rechtmuisknop, kies je eigenschappen
tabblad systeemvak, aanpassen, kies dan de toepassing die je wilt verbergen, Hopelijk lukt het je ;)

rody2
20 November 2007, 14:28
En nu maar hopen dat ze niet in de verkenner kijkt :D

Baloeke
20 November 2007, 17:10
In de verkenner kan je ook mappen verbergen. Map selecteren, rechts klikken en kiezen voor te verbergen

maverick
21 November 2007, 12:32
Bedankt allemaal,

Maar helaas ben ik nog niet veel verder geholpen. Ik kan deze inderdaad uitvinken en op altijd verbergen zetten. Maar als je dan op de pijl van de taalbalk systeemvak drukt schuift deze uit en zie je nog dat het programma daar staat. Ik heb ook al geprobeerd het programma in opstarten te zetten dan start hij idd mee op en dat moet ook zo. Maar nu alleen het programma nog zien te verbergen krijgen. Ik kan deze ook niet uitvinken tijdens de installatie want hij moet mee draaien bij het opstarten

Groetjes

rody2
21 November 2007, 12:40
optie om hem niet in de systray te laten zien dan?
Weet niet om wat voor proggie het gaat ?? of wil je haar in de gaten houden? :D
((dan start hij idd mee op en dat moet ook zo))

maverick
21 November 2007, 12:59
Zit er hier toch wel ene slimmerik tussen zeker :d:d

Aan allen die geantwoord hebben nogmaals bedankt

rody2
21 November 2007, 13:01
tjah er zijn van die mooie proggies voor dit soort dingen. maar daat gochel je zelf maar uit. ik werk daar niet aan mee. en het is ook nog zeer strafbaar. ;)