Volledige versie bekijken : problemen met pc geheugen fout



novy
20 November 2007, 14:30
Wanneer ik op internet zit en bepaalde site wil openen krijg ik dikwijls de volgende foutmelding
0x749060b0 verwijst naar geheugen op 0x00000000 de lees of schrijfbevestiging op geheugen is mislukt. dan kan ik ik het programma af sluiten en een rapport door zenden naar win zelf.Ook als ik bepaalde programmas wil openen zoals turbolister van ebay bv.
Ik bezit een dell optiflex 745 dual core prossesor met 1gb geheugen en winxp proff als besturings systeem, beschik over een snelle internet lijn van telenet (Turbo lijn).
Wie kan mij helpen of weet wat ik hieraan kan doen.
Ik bezit nog een andere pc pentium 4 2.4 en die heeft hier geen last van.

TheSla4er
20 November 2007, 14:32
is dit juist een nieuwe ? misschien een probleem met je geheugehn? al win xp eesn terug geprobeerd om te installeren? je kunt je geheugehn ook eens op fouten testen met een dell, dat is fn +f1 drukken denk ik :D

novy
20 November 2007, 17:41
Neen hij is 1 jaar oud,Wat is toets Fn??Ik heb er een pc resceu 4.0 op staan en die vindt geen fouten.heb het nogal voor gehad, er staat wel internet explorer 7 op.

dannyma
20 November 2007, 17:59
heb je mischien ook yahoo toolbar op je explorer 7 staan deze laat je explorer crashen heb dit gisteren ondervonden en na het verwijderen geen last meer van gehad .

rody2
20 November 2007, 18:08
Vind twee dingen op je probleem
iig heeft het met plug ins te maken.
En mijn volgende vraag is gebruik je Norton?
Probeer ff alvast dit>>-Ga naar extra,internet-opties,geavanceerd en klik het vinkje weg bij Browser-extensies van derden inschakelen.

novy
20 November 2007, 19:13
Neen ik heb geen yahoo toolbar op explorer 7 staan .Ik werk ook niet met norton, heb de antivirus van Norman, als ook de adawaere en de spamweed ervan met licentie.
Heb het vinkje bij Browser-extensies van derden inschakelen weg geklikt.
Nu maar afwachten.alvast iedereen bedankt alles tips zijn welkom.

g_man
20 November 2007, 20:19
Heeft idd met IE7 te maken, meerbepâald met de plug-ins. Sdchakel deze allemaal uit en dan 1 voor 1 terug in, dan weet je welke de fout veroorzaakt. Kan vanalles zijn, wsl Norton Antivirus. :) ;)