Volledige versie bekijken : PDF file



vzfilip
20 November 2007, 16:16
Hoe kan ik een pdf-file eenvoudig doormailen - hoe kan ik een pdf-file minder zwaar maken zodat ik die eenvoudig mailen kan?

Baloeke
20 November 2007, 17:23
vzfilip ik heb je post een nieuwe lokatie gegeven. In vragen over pps hoort deze niet thuis.
Je stelt ook 2 vragen van uiteenlopende aard. Je 2de vraag dat je heb ik verwijderd. Gelieve deze vraag opnieuw te stellen in het forum vragen over fotografie.

Mosquitos
20 November 2007, 17:31
Je kan bv met winrar of het gratis 7-zip uw pdf comprimeren en versturen per email.
Staat meestal ook in uw contextmenu.
Dus als je rechtsklikt op uw pdf kan je daar kiezen om in te pakken en te versturen.

Jule
21 November 2007, 00:34
U heeft waarschijnlijk een pdf-file van meerder pagina's die u wil doormailen. De bestandsgrootte blijkt te groot te zijn om door te mailen? De simpelste oplossing is om uw pdf-file op een fileserver (Swoopshare, Rapidshare, Megaupload,...) te plaatsen en de link door te sturen.
Software matig kan u hem ook kleiner maken via winrar zoals aangegeven. Maar als het de bedoeling is dat de pdf enkel wordt afgeprint en alle andere functies mogen verloren gaan, kan het helpen om eerst de pdf-file virtueel af te printen naar een bijvoorbeeld een mdi-file. Om hem dan zo klein mogelijk te houden als pdf, haal ik het beste resultaat met ABBYY PDF transformer. Maar dit is wel een betaalde versie.

J.W.
21 November 2007, 02:20
U kunt natuurlijk ook "Pando" gebruiken om uw files door te mailen.
Het is een gratis programma en men kan files tot 1 GB doormailen naar gelijk wie of waar.

http://www.computeridee.nl/downloads.jsp?rubriek=1620616&id=1653458

rody2
21 November 2007, 06:27
Je an het bestand in kleine stukken maken. Bv met hj-split. Deze maakt allerlei kleine bestandjes aan en de ontvanger kan dan later (ook met hj-split) alles weer aan elkaar toevoegen. hj-split word ook vaak gebruikt om onderling mekaar een dvd bestand o.i.d. te sturen. Alhoewel ik voor dvd meer rat-dvd zou nemen dan ;)

4th split kan dit ook en zelfs eigenlijk al tot 1000 bestandjes ;)

Kijk anders is hier waar je diverse splitters kan vinden.
http://www.wintips.nl/utilities/zip/index.asp