Volledige versie bekijken : aanmeldprobleem :s



brechtel
24 November 2007, 19:26
hoi allemaal!
kben dus een soort van msnverslaafde,,
en kzit met een probleem..

als ik mij aanmeld bij windows live messenger, of zelfs bij windows messenger, dan krijg ik deze melding:
" Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, omdat er een probleem is met je Windows Live ID.
Klik op OK voor meer informatie over Windows Live ID.
Foutcode: 80048831 "

ik zit vraag me af wat ik hieraan kan doen, want als ik op OK klik, dan blijft de pagina laden en na een tijd komt een nieuwe melding dat ik mij niet kan aanmelden op de site.. heeft iemand ditzelfde probleem gehad en het kunnen oplossen?
Alvast bedankt!
Brechtel

compuchrisje
24 November 2007, 19:36
Heb je mss recent een upgrade gedaan van je firewall? Welke gebruik je en staat MSN daarin bij de toegelaten toepassingen?
In geval dit probleem lang blijft duren, maak je een voorlopig mailadres aan en stuur je een mailtje met de uitleg hierover naar de msn-desk, zodat die het even voor je kunnen uitvissen.
Soms werkt het als je een flink opruimt in je internetbestanden. Ga hiervoor naar Mijn Computer, klik op de C-schijf met rechtermuisknop en kies Eigenschappen. Hier klik je op Schijfopruiming, je laat het draaien en je verwijdert nadien alles wat geen 0 kB bevat.

rody2
24 November 2007, 20:03
hotmail heeft de laatste tijd problemen. ook ik had dat hier vandaag.
kan zijn dat het met een uur over is en anders morgen is kijken.

je kan ook probleem oplossen doen met msn :d
als je iets krijgt met key poorten probeer dan is opnieuw je comp op te starten