Volledige versie bekijken : Comodo



Mosquitos
24 November 2007, 21:03
Hallo,

Zijn er hier al mensen die de nieuwe comodo firewall versie 3 gebruiken?
Zo ja wat vinden jullie er van aub?
Is wel in het engels maar hij zal binnenkort wel in het nederlands uitkomen zeker.
Ik doe niks anders dan op allow klikken :D

Screenshots kan je hier vinden...
http://www.personalfirewall.comodo.com/screenshots.html?currency=EUR&region=Europe&country=BE

compuchrisje
24 November 2007, 21:07
'k Heb hem ook, nadat de vorige versie continu bleef zeuren om te upgraden. Ik hoopte dat het met die instellingen in learning beter zou gaan, omdat het uitgebreider is. Alles liep perfect.. tot op het moment dat ik outlook express opende. Ik kreeg zelfs geen kans om uit te vissen wàt ik nu eigenlijk moest aanklikken. Popups om zot te worden. Daarna begon mijn dagelijks update van AVG, hetzelfde spelleke weer. Wat doe je dan? Dat schuifbalkje naar beneden halen he en dus opteren voor minder veiligheid.
Nederlands is er nog niet beschikbaar in deze versie (gelezen op forum Comodo) en de handleiding dus al evenmin.

Rosty
25 November 2007, 01:00
Ik gebruik deze ook en geen problemen ermee.

Peter.B
25 November 2007, 08:55
ik heb ook geen problemen maar mag ook nogal veel klikken op allow en leren dat die doet,amaai :eek:

Mosquitos
25 November 2007, 10:31
Heb ook geen problemen maar het is zoals dipsy zegt...
Veel klikken op allow :)

kristofgy
25 November 2007, 14:00
ik heb gisteren de firewall geïnstalleerd ik had er eerst comodo 2.4 opstaan ,het enige probleem dat ik heb is dat ik niet meer aan mijn thuisnetwerk kan ook als ik de firewall uitzet, ik vind het raar onder 2.4 werkte mijn thuisnetwerk altijd heel goed, dus ik denk dat er bij de installatie toch iets mis is gegaan bij mij

mXX
26 November 2007, 08:27
ik heb nog steeds 2,4. Is het de moeite om naar de 3 up-te-graden?

Baloeke
26 November 2007, 15:36
ik heb nog steeds 2,4. Is het de moeite om naar de 3 up-te-graden?Kijk eens hier (http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=76414&mxp=124)