Volledige versie bekijken : Uitslag wedstrijd november



Pilote
28 November 2007, 14:13
1. Uit hoeveel games bestaat deze Half-Life 2: Orange Box?

2 games
3 games
4 games
5 games

2. Welke van onderstaande games is niet van Valve?

Portal
Team Fortress
Bioshock
Day of Defeat: Source

3. Hoe lang heeft de ontwikkeling van Half-Life 2 geduurd?

4 jaar
6 jaar
8 jaar
10 jaar

Schiftingsvraag: Hoeveel kills behaalt Gotenks bij het spelen van een volledige
online Deathmatch ronde in Resistance: Fall of Man op de Playstation 3?
Hou er rekening mee dat de ronde stopt van zodra er iemand 250 kills behaald heeft.

Gotenks behaalde 227 Kills.

Proficiat aan Ajaxloverr die er met zijn 239 kills er het dichts bij zat.
Maar doordat Ajaxloverr tot de crew behoord kan mag hij deelnemen maar kan hij niet winnen.

Daardoor gaat de prijs naar de 2de plaats.

Proficiat aan filip die gokte op 250 kills.

Na het doorsturen van uw gegevens mag je binnenkort de Half - Life Orange box geschonken door onze sponsor Boek & Soft (http://www.boekensoft.com/) thuis verwachten.

GuntherS
28 November 2007, 15:14
Proficiat filip! Veel plezier met je mooie prijs ;)

sykke
28 November 2007, 15:58
Proficiat filip en veel gameplezier :good:

Baloeke
28 November 2007, 16:01
Proficiat Filip, veel speelplezeir

firefreak
28 November 2007, 16:16
Proficiat Filip en veel schiet plezier ;)

compuchrisje
28 November 2007, 16:51
Watte watte watte... gaat filip doen met die spelletjes??? :lol: 't Is een verdiende hoor, gun het je van harte.

Adnilleke
28 November 2007, 17:19
http://img221.imageshack.us/img221/934/felicitatiebw9.gif en ik wens je veel speelplezier.
Groetjes Lin

filip
28 November 2007, 17:59
Allemaal bedankt voor uw bedankjes .... en ik die dacht dat ik geen geluk had in het spel of met wedstrijden , de dobbelstenen zijn eens gevallen voor mij deze keer.
Ik zal mijn vingerkes en polsen maar al insmeren dat ik de vijanden kan verslaan in dat spel. ( Als ik de keur krijg want er zullen er nog wel klaarzitten om het uit mijn handen te trekken en te spelen ).

Ook een bedankje voor de sponsor want dat is het zeker waard.

Joepiekajeeeee en nogmaals bedankt.

2B's
28 November 2007, 19:57
Is je gegund hoor Filip. Het is leuk dat je ook wat wint als je meedoet, hoewel meedoen nog altijd belangrijker is dan winnen. Je kikkert er wel van op! Proficiat én euh... af en toe je spel stopzetten en Minatica niet vergeten hé.

ajaxloverr
28 November 2007, 20:20
Gefeliciteerd!! :good: have fun! :D

Jule
28 November 2007, 23:23
Proficiat Filip!! Had u vroeger geen geluk in het spel, u had het misschien in de liefde? Nu u ook nog eens geluk krijgt in het spel, ben ik blij dat u nu bijgevolg een goed liefdespel heeft. :good: :D :p Veel speelgenot voor u en uw kroost! :good:

PeterN
29 November 2007, 09:05
Proficiat Filip (y)

Koshke
29 November 2007, 13:59
proficiat filip, de sterren zullen goed gestaan hebben ditmaal !

filip
9 December 2007, 17:54
The Orange Box van de wedstrijd is aangekomen kompleet en intakt, ik ben er wel nog niet aan begonnen , ik heb daar een schoon excel opdrachtje uit het office forum en dat gaat voor op mijn plezier he , nogmaals bedankt aan de crew en de sponsor.
Filip.