Volledige versie bekijken : extra 'van'balk bij e-mails via Vista



vrnmmn
29 November 2007, 19:09
Vista
Als ik vanuit een website een e-mail verstuur met Vista, komt een extra balk tevoorschijn: (de 'van'-balk)
van:
aan:
cc:
bcc:
Ik krijg echter geen e-mails verstuurd.
Wat moet ik hier doen?
Groetjes en dank

vrnmmn
2 December 2007, 13:45
Werken zo weinig mensen met Vista?
Ik ga nog denken dat ze gelijk hebben.

Baloeke
2 December 2007, 20:16
Is in dat mailprogramma alles wel juist ingesteld? Hiermee bedoel ik je account gegevens.

Welk programma gebruik je anders om mails te versturen?

CC is Carbon Copy met andere woorden een elektronische kopie van een e-mailbericht.

BCC is Blind Carbon Copy; Optie in e-mail, waarbij je zonder dat de ontvanger het in de gaten heeft een kopie van het e-mailbericht zendt naar meerdere personen. De ontvangers van de kopie worden niet in de header genoemd, ze zijn dus onzichtbaar voor de hoofd-ontvanger

compuchrisje
2 December 2007, 22:07
Ik denk eerder dat het om die "van"-balk gaat hier, in 't verleden heeft vrnmmn al een complete uitleg gekregen over CC en BCC.
Die van-optie komt er (denk ik) omdat je meerdere e-mailadressen hebt. Al eens gedacht om op het keuzepijltje te drukken? Waarschijnlijk vind je dan zowel je provider-adres, als je hotmail en evt andere ook nog. Dus vermoed ik dat het aan jou is om te kiezen met welk account je mail verstuurt.
En nee ik heb nog geen Vista, die mag voor mijn part nog even blijven roosteren, en Live Mail gebruik ik liefst ook nog niet.

vrnmmn
3 December 2007, 18:46
Als ik die 'van' balk al dan niet invul, krijg ik die e-mail toch niet weggestuurd;of althans er komt geen kopij in map'verzonden items' terecht zodat ik niet weet of die zou verstuurd zijn.
Allen die reageerden:van harte bedankt!