Volledige versie bekijken : kl*te probl met windows xp



natje1711
29 November 2007, 19:50
Hey, weet er iemand waar ik het windows xp programma kan downloaden (GRATIS) want de mijne is weg en ik vind die niet meer weer ofzo of woont er iemand in Mol die ook zo'n cd heeft dat ik mag gebruiken ?? :shy:
Groetjes Natje xxx

2B's
29 November 2007, 20:19
Ik vrees dat je die niet gratis van het net kunt plukken hoor. Welk probleem heb je precies? De oplossing is niet altijd te vinden en het herinstalleren van de ganse rommel...

rody2
29 November 2007, 20:23
Microsoft license produkten zijn niet zomaar gratis te downloaden via het internet.
Maar vertel is je probleem zoals mijn voorganger al zei ;)

compuchrisje
29 November 2007, 20:59
Het is mogelijk dat je een verborgen partitie op je pc hebt staan waar een recovery te vinden is. Daarmee kan je je systeem terug opnieuw installeren, zoals je het oorspronkelijk had aangekocht.
De optie ervoor kan je vinden in je Startmenu - Alle programma's en dan is 't even snuffelen.

Clioke16V
29 November 2007, 22:09
Microsoft license produkten zijn niet zomaar gratis te downloaden via het internet.
Maar vertel is je probleem zoals mijn voorganger al zei ;)

die license is uwe productkey he.

volgens mij zitten die er niks mee in dat jij een versie download, zolang je maar de gekochte productkey gebruikt

of je nu een versie download en op cd zet of je gebruikt de originele cd.

bij alle 2 geld maar 1 ding > de juiste en gekochte productcode gebruiken

windows gaat verder op die productcode en niet op de cd vanwaar het komt.

als je xp gewoon hebt, download dan ook windows gewoon en niet de proffesional, want dit zal niet werken met uw key.

( mijn gedacht he mensen )

natje1711
29 November 2007, 22:41
De pc is gecrasht en daarom moet ik hem formatteren, ik krijg iedere keer de foutmeldng da ik een system disk moet insteken of zoiets maar ik heb dat niet.

rody2
29 November 2007, 22:46
volgens mij zitten die er niks mee in dat jij een versie download, zolang je maar de gekochte productkey gebruikt
Op m$ mag dat niet :) Officiele gekochte cd met de daarbij geleverde license.

@natje Dus pc start wel op e.d. maar je krijgt een foutmelding. Zit er geen back up op je computer?

Baloeke
30 November 2007, 14:18
De pc is gecrasht en daarom moet ik hem formatteren, ik krijg iedere keer de foutmeldng da ik een system disk moet insteken of zoiets maar ik heb dat niet.
Dit kan zijn omdat je misschien een sata schijf in je pc hebt zitten.
Heb dat probleem ook eens gehad. Kijk daarvoor eens dit topic (http://www.minatica.be/showthread.php?t=45510).

gabriel
30 November 2007, 14:54
@Natje ...... niet panikeren , ik denk dat je met een merk pc hebt , telefoon gewoon naar leverancier (dell - hp- compacq - siemens - enz .. ) leg gewoon aan de helpdesk uit wat uw prob is ,en hoogstwaarschijnlijk krijg je een andere cd , maar het kan wel een paar dagen duren ( al dan niet gratis ) en je bent terug op het goede pad , geduld zal hier een noodzaak zijn .... dus ;);) ik wil je de moed niet ontnemen

natje1711
30 November 2007, 16:35
Op m$ mag dat niet :) Officiele gekochte cd met de daarbij geleverde license.

@natje Dus pc start wel op e.d. maar je krijgt een foutmelding. Zit er geen back up op je computer?

Nee spijtig genoeg geen back up :damn:

rody2
30 November 2007, 17:42
is het een acer? geef is meer info ajb.

natje1711
1 December 2007, 15:31
mag een slotje op, pc is gemaakt, ik heb iemand zen xp mogen gebruiken. Toch allemaal bedankt ;)