Volledige versie bekijken : webcam en micro/hooftelefoon



rap
1 December 2007, 03:40
dear all,:bow:

ik overweeg om een webcam en micro/hoofdtelefoon aan te schaffen.
War raden jullie aan? t'is vooral om op msm video call te doen enz.

Thanks:good:

grtz;)

rody2
1 December 2007, 03:47
meeste webcams zit al een microfoon in :D Niet allemaal van goede kwaliteit.
zou meer gaan voor webcam en losse micro. geluid kan altijd via de boxen.

dannyma
1 December 2007, 12:47
creative zijn daar heel goed in en worden snel aanvaard door windows os systemen .
kijk hier maar eens : http://be-nl.europe.creative.com/

rody2
1 December 2007, 14:15
staat me ook iets bij dat jij een digitale camera had. dus eigenlijk heb je je webcam al ;)

Fakke_Berto
1 December 2007, 19:34
Ik heb een Creative (ik dacht nx pro) en ben daar heel content van.

rap
1 December 2007, 19:54
dear all,

bedankt voor jullie replytje's . Ik heb nen creative live cam video im pro gekocht. 45€
Het beeld is perfect maar de sound moet ik nog aanpassen maar dat komt wel snor.
Iemand een idee hoe de sound aan te passen?

Thanks,

Grtz

rap

dannyma
2 December 2007, 01:27
dear all,

bedankt voor jullie replytje's . Ik heb nen creative live cam video im pro gekocht. 45€
Het beeld is perfect maar de sound moet ik nog aanpassen maar dat komt wel snor.
Iemand een idee hoe de sound aan te passen?

Thanks,

Grtz

rap
klik start en ga naar configuratiescherm en klik op hardware en geluiden en daar kan je al veel instellen .
wat ook nog mogelijk is klik rechts op leeg gedeeltje van je scherm en ga naar eigenschappen en vink aan geluid tonen op het balkje en daarna toepassen en klik ok nu zal je in het balkje en icoontje zien voor geluid klik daar rechts op en als het er niet bijstaat ga dan geavanceerd en vink aan en dan zal het er bij staan en regel het af naar uw wensen ;) .

rody2
2 December 2007, 04:39
volgens ij wou je via msn werken? dus instellingen via msn geluid............ga we morgen callen dan?

excuus danny maar heb je hier ok een beschrijving bij?
at ook nog mogelijk is klik rechts op leeg gedeeltje van je scherm en ga naar eigenschappen en vink aan geluid tonen op het balkje en daarna toepassen en klik ok nu zal je in het balkje en icoontje zien voor geluid klik daar rechts op en als het er niet bijstaat ga dan geavanceerd en vink aan en dan zal het er bij staan en regel het af naar uw wensen

rap
2 December 2007, 13:54
@dannyma, thanks voor de tip en het werkt ha,ha,ha

@ rody 2, ha,ha,ha callen? dan moet ik eerst beter kennen woeha, ik praat zomaar niet met de 1e den beste vanaf den eerste keer ha,ha,ha
Kvoel me precies on a date ha,ha,ha,ha.

Nee, man ha,ha,ha, no problemos, laat maar weten wanneer ha,ha,ha

Grtz

rap

rap
3 December 2007, 21:16
dear moderators,

topicje mag gesloten worden.
thanks for the replytjes .

Grtz

rap