Volledige versie bekijken : Sluimerstand



Gio
1 December 2007, 12:39
Hello

Mijn pa heeft op zijn laptop (een ACER met Windows Vista) sluimerstand ingeschakeld. Hij geraakt er nu enkel niet meer uit:wtf: Als hij zijn laptop aanlegt, komt het laadscherm van ACER erop, maar na dat laadscherm ziet hij enkel een grijs scherm.

Het lukt hem ook niet om tijdens het laden op F2 of F12 te drukken.

Iemand die kan helpen?

Alvast bedankt

rody2
1 December 2007, 13:56
Als ik google op het acer forum dan blijkt dit een probleem te zijn onder de acer laptops.
M$ zou hiervoor binnenkort met een update over uit komen.

Iemand had de accu verwijderd en 2 dagen de laptop niet gebruikt. daarna starte het gewoon op en kon hij de sluimerstand uitschakelen.

maar ik weet niet of er veel bestanden o.d. op die laptop staan? ;)

TheSla4er
1 December 2007, 14:51
ik heb een dell sluimerstand werkt goed alleen zeer traag, moet ik op de power knop duwen
dan bios laden, dan wachte totdat vista is hervat en dan pas kan ik er terug op.

dus misschien best even op acer zelf kyken;)

Jule
1 December 2007, 20:04
:lol: Ik heb ooit Vista per ongeluk op sluimerstand gezet op mijn desktop pc. Pas nadat ik de stroomschakelaar had uit en aangeschakeld, kwam ie uit sluimerstand. Ik vrees dat dit een Vista probleem is, niet specifiek acer gericht. :D :p
Dat is wel raar bij deze nieuwe pc. Ik mag snel aan en uit schaklen, hij start niet terug op. Ook niet in Ubuntu.

g_man
1 December 2007, 21:57
Lees dit (http://www.minatica.be/showthread.php?t=45262) eens... hangt ook af van de instelling in je BIOS...Heb de PC hier op S3 staan en dat werkt perfect...een stapje hoger nog is de S4 en deze is beschikbaar op je laptop. :) ;)