Volledige versie bekijken : DRINGEND Hoe weet ik of mail geforward wordt?



-MaT^
1 December 2007, 23:18
K, men pa heeft dus e-mail (info@ zijn bedrijf. be)

In outlook express waren de gegevens zo:

email: info@ zn bedrijf.be

en dan met relay en pop.skynet enzo

Wil dit dan zeggen dat zijn emails werden geforward van zijn bedrijfs email naar een skynet mailbox?

Het domein en webhosting is niet belgacom maar bij een ander bedrijf.

Dit probleem komt dus omdat ik van provider veranderd ben en aldus skynet afgesloten is.


Dank voor een snelle reactie!

-mat^

rody2
2 December 2007, 04:48
1-Wanneer je een emailadres hebt en/of aangemaakt dan is dit de enige in het i-net wereld.
2-Diegene kan bv mat@minatica.be hebben en dan hebben geforward naar tam@hotmail.com.
3-zolang de eerste emailadres nog actief is zal al die mail worden geforward naar tam@hotmail.com.

Dus als de hoofdemail niet meer bestaat of is afgesloten zal nooit de mail geforward worden naar het tweede adres.

compuchrisje
2 December 2007, 09:47
Als je bedoelt of je eventuele mail naar belgacom nog zou doorgestuurd krijgen: nee! Zelfs inloggen onder je oude account zal niet meer kunnen, omdat je gewoon gewist bent. Betreft het een bedrijf/zaak/winkel kan je mss proberen iets te forceren ter plekke, soms zijn ze goed gemutst.

-MaT^
2 December 2007, 14:09
Bedankt voor de reacties!

Ik heb het hosting bedrijf gemailed voor de informatie door te geven van de de mailbox van onze website zelf.

(die zou er toch moeten zijn?)

Nog niet sluiten aub.

-MaT^

-MaT^
2 December 2007, 14:16
Oh ja ,en om zeker te zijn of je mail geforward wordt kan je de email headers bekijken en het email adres opzoeken in de broncode (open email - bestand - eigenschappen - tabblad details)

-MaT^

-MaT^
4 December 2007, 23:38
In orde, mag gesloten worden :)

Heb de host kunnen bellen op zijn gsm

Nu nog de spam filteren

Bedankt!

-Mat