Volledige versie bekijken : RegCleaner sluit af.



wizaron
3 December 2007, 22:45
:) Ik heb hier RegCleaner 4.3 van Jouni Vuorio op mijn pc, en bij het analyseren stop deze plots en schakelt uit zonder meer, er wordt ook geen foutmelding gegeven.
Ik heb deze reeds opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat, iemand een idee of oplossing. :bow: bij voorbaat.

rody2
3 December 2007, 22:49
scan je dan alles of bepaalde onderdeel? normaal sluit deze versie niet af. gebruik hem zelf ook namelijk

compuchrisje
3 December 2007, 23:28
Ik heb dit ook es voorgehad... oorzaak nog steeds onbekend, maar: een mogelijkheid is dat je een ander registerruimertje aan de gang hebt gelaten of een register-bewakingsprog. Zodra de Vuori-ruimer deze sleutel tegenkomt, flipt hij. Voor zover ik weet zijn er ook geen updates van gekend, wat dus betekent dat het achterop hinkelt. Je hoeft hem daarom niet meteen weg te gooien, want het is wel een redelijk veilige. Gebruik in plaats ervan bv CCleaner (Crapcleaner), deze wordt regelmatig bijgewerkt en je kan er zelf in vastleggen met welke ruimopties je wilt werken.

J.W.
4 December 2007, 01:00
:) Ik heb hier RegCleaner 4.3 van Jouni Vuorio op mijn pc, en bij het analyseren stop deze plots en schakelt uit zonder meer, er wordt ook geen foutmelding gegeven.

Regcleaner is waarschijnlijk niet geschikt voor Windows XP.

http://nederland.softpicks.net/software/RegCleaner_nl-20809.htm

rody2
4 December 2007, 01:09
Regcleaner is waarschijnlijk niet geschikt voor Windows XP.
Draai al Jouni sinds de gewone wOS. En dus ook op XP hier. Nx mis mee

edit:zie ook net dat tie maar tot NT gaat ;) Nooit geweten. thnx voor de info J.W.

wizaron
4 December 2007, 22:03
:) Door de tips, een beetje stap voor stap telkens een prog afgesloten en nu blijft draaien door het uitschakelen van de guard van Antivir virusscanner.