Volledige versie bekijken : Virtuele schijf werkt niet



Baileysker
4 December 2007, 16:05
Ik heb 2 virtuele schijven aangemaakt met het programma Alcohol 120%, maar rechts klikken en mounten lukt niet, staat niet in het lijstje, als ik op de schijven klik komt de melding: Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station H.
Wat is er mis?

minoe
4 December 2007, 16:25
Gebruik een ander progje dan deze maar moet je niet eerst Alcohol 120% openen en dan het bestand dat je wil mounten zoeken en laden in het virtueel station dat je wil.IK gebruik deze van nero en rechtsklikken lukt ook niet ze.Moet eerst nero openen en dan het bestand mounten.Met Alcohol 120% geen of weinig ervaring.

Baloeke
4 December 2007, 16:28
Heb je de juiste extensie genomen om te mounten? Kijk eens in je andere virtuele schijf misschien staat die file daar.
Nog wat over extensies. Zijn alle extensies aangeduid in alcohol 120%.
Een handleiding (http://www.abforum.be/pdf/alcohol120.pdf) van dit programma kan je hier vinden

minoe
4 December 2007, 16:47
Lukt dus wel met rechtsklikken op virtueel station blijkbaar.Lijkt wel handig.Denk dat ik deze vroeger nog geprobeerd heb(alcohol 120%)maar dat deze conflicten gaf met nero en daarom deze niet verder gebruikt heb.

rody2
4 December 2007, 18:11
het bestand in alcohol virtueel laden. dan in de verkenner het bestand van je virtuele schijf openen

slicky
4 December 2007, 18:50
ik gebruik ook altijd alcohol120% en ben er content van:D
ik open altijd eerst alcohol120% en blader dan naar mijn iso bestand dat ik wil mounten;)
en van daaruit laad ik hem in de virtueele speler:p

Fakke_Berto
4 December 2007, 20:38
Als je met virtuele schijven wil werken, waarom gebruik je dan niet Daemon Tools?

Baileysker
4 December 2007, 22:48
Het is in orde, niet alle bestandstypes stonden aangevinkt, heb ook nog eens de virtuele schijf opnieuw erop gezet, en nu lukt het dus.

Bedankt.

Deamon Tools heb ik gisteren geprobeerd, maar pc reageerde bijna niet meer, en dat programma wou niet openen, enkel de searchbar verscheen onderaan, maar blokkeerde ook steeds, dus maar meteen weer verwijderd.

rody2
4 December 2007, 22:58
Als je met virtuele schijven wil werken, waarom gebruik je dan niet Daemon Tools?
voordeel van A.S. is ook dat het een brand proggie is en veel meer

dannyma
4 December 2007, 23:39
Als je met virtuele schijven wil werken, waarom gebruik je dan niet Daemon Tools?

gelijk heb je :) en is nog gratis ook nog , kan je niet zeggen van alcohol 120% .
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php

roeba
23 January 2008, 20:38
Deamon tools is een zeer handig programma!
gebruik dat maar in plaats van alcohol 120%, daar heb ik ook al last mee gehad!