Volledige versie bekijken : Favoriete Koppelingen weg



Nature
5 December 2007, 21:03
Ik zit met een groot probleem in Vista. In de windows verkenner heb je boven de mappen in het navigatievenster: favoriete koppelingen. Nu staat daar bij mij niets meer. Er staat alleen (leeg). Is er een manier om die terug te brengen? Ik vind de map koppelingen zelfs niet meer terug. Waarschijnlijk zal ik deze eens verwijdert hebben. Ik heb mij al een ongeluk gezocht om die terug te brengen, maar ik vind het niet. Kan iemand mij helpen?

http://i14.tinypic.com/85u53wp.jpg

rody2
5 December 2007, 21:27
Misschien met update van je browser gebeurd? Maar staat het misschien niet nog in je prullebak?

Nature
5 December 2007, 21:33
Nee er staat niets meer in mijn prullenbak. Was er geen functie in vista waardoor je verwijderde bestanden kon terug halen? Ik dacht dat er zo'n terugdraai systeem was?

rody2
5 December 2007, 21:38
systeemherstel heet dat

Nature
6 December 2007, 07:10
jah das toch normaal gezien voor programma's terug te halen? Niet voor bestanden, tenzij dit anders is in vista?

J.W.
6 December 2007, 10:43
jah das toch normaal gezien voor programma's terug te halen? Niet voor bestanden, tenzij dit anders is in vista?

En ook om instellingen terug te zetten.

Baloeke
6 December 2007, 12:10
Klik eens rechts in je favoriete koppelingen. Daar krijg je nu de mogelijkheid om map met favoriete koppelingen openen en standaard favoriete koppelingen herstellen. Met het eerste kan je mappen daar aan toevoegen, met het 2de zouden de mappen zichzelf moeten herstellen.
Bij mij staan er standaard de mappen

Documenten
Afbeeldingen
Muziek
Recentelijk gewijzigd
zoekopdrachten
OpenbaarHopelijk lukt het hiermee
PS: Ik gebruik Vista Home Premium

rody2
6 December 2007, 13:06
baloeke>>
In de windows verkenner heb je boven de mappen in het navigatievenster: favoriete koppelingen. Nu staat daar bij mij niets meer.Dus jouw optie gaat niet op.;)

Baloeke
6 December 2007, 14:23
baloeke>> Dus jouw optie gaat niet op.;)
En waarom niet ?
Op deze afbeelding is het te zien.
http://img339.imageshack.us/img339/9462/koppelingxv1.jpg

Nature
6 December 2007, 14:31
Heb ik reeds geprobeerd, hij doet niets...

Baloeke
6 December 2007, 14:55
Wordt je met de tip van Microsoft (http://support.microsoft.com/kb/926167/nl)wat wijzer?

rody2
6 December 2007, 15:07
als de map totaal verdwenen/verwijderd is kun je ook nx hestellen baloek;)

enige oplossing is dat nature via systeemherstel de favo's terug krijgt. of dit gaat luken weet ik zelf ook niet omdat systeemherstel (naam zegt het zelf al) alleen het systeem hersteld. hij zal dit gewoon moeten proberen.

@nature: ook ik heb heel veel in mijn favo's staan. En maak daar om de twee weken een kopie van welke op mijn ext hd gaat. misschien een hint voor jou ;)

Nature
6 December 2007, 19:02
Ik krijg de map gewoonweg niet terug, + die microsoft tip ben ik niet veel wijzer, had die al gelezen. Ik denk dat ik terug naar xp ga gaan want vista heb ik niet anders dan problemen mee... tis misschien wel mooi, maar tis ook al! Vista suckt dus nog neig... en heb juist een nieuwe sony vaio gekocht daarvoor...