Volledige versie bekijken : Mededeling: site van het jaar



compuchrisje
5 December 2007, 23:26
De stemming is voorbij, er wacht ons enkel nog het wachten op de resultaten. Deze zullen we pas maandagavond 10 december te horen krijgen.
Eénder op welke plaats we zullen eindigen, het was sowieso al een eer om bij de beste tien van het land te mogen horen. En eénder welke plaats we krijgen, het zal enkel dank zijn u, onze leden zijn.
Blijf dus meevolgen, in dit topic zal volgende week de uitslag te vinden zijn.

Obsessed
6 December 2007, 16:43
Met z'n allen mee :good: :good: :good: :good: :good: hé!!!!!!!!

mXX
7 December 2007, 08:19
wij hebben 98.9% kans om te winnen en 0.00% kans om te verliezen ;) (in mijn wereldje dan toch :D)

eventure
8 December 2007, 22:36
Ben eens benieuwd!! hopelijk een verdiende eerste plaats!

Jelle
9 December 2007, 00:14
wij hebben 98.9% kans om te winnen en 0.00% kans om te verliezen ;) (in mijn wereldje dan toch :D)

Met de professionele en amateur sites samengevoegd dit jaar, is dat vrijwel onmogelijk :)

De algemene winnaar wordt dus 99,99% zeker Google (zoals al enkele jaren op rij) en in onze categorie zit ook 9lives (ex-Telenet Games), ZDNet enzo qua pro sites ...

mXX
9 December 2007, 00:37
Met de professionele en amateur sites samengevoegd dit jaar, is dat vrijwel onmogelijk :)

De algemene winnaar wordt dus 99,99% zeker Google (zoals al enkele jaren op rij) en in onze categorie zit ook 9lives (ex-Telenet Games), ZDNet enzo qua pro sites ...

wij hebben ook heel veel kans om te winnen!!! minatica is de beste site dat er op is, op computer technologie dan. heb een tijdje 9lives bezocht en was die snel beu en ik ga kom daar zelfs niet op :D.
en het was in mijn wereldje haha;)
andere sites maken ook kans om te winnen maar ik sta 100% achter minatica :cool:

Mattehh
11 December 2007, 07:59
Ik dacht dat de uitslag op 10 december was? :) Site van Clickx zelf is niet eens bereikbaar... :angry:

fryum
11 December 2007, 08:50
Ik dacht dat de uitslag op 10 december was? :) Site van Clickx zelf is niet eens bereikbaar... :angry:
Directory Listing Denied

This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

:shy::shocked::wall::wtf:

PeterN
11 December 2007, 09:07
De uitslag is gisterenavond geweest. Onze reporters waren ter plaatse in Gent en zijn deze nacht thuisgekomen. Ze zullen zo snel mogelijk hun verslag doen ;)

PeterN
11 December 2007, 12:40
Een verslagje met uitleg komt nog, maar wie even surft vind makkelijk http://blogs.clickx.be/svhj/2007/12/de_resultaten_1.html#more ;)

Obsessed
11 December 2007, 13:03
Toch in de top 10 beland in de afdeling "Computer & Games". :good:
Wat mij betreft verdient dit forum beter, maar alleszins
Proficiat met de behaalde plaats.


Computer & Games


ZDNet
Gamespot
Arena 51
9 Lives
Online Helpdesk
ComputerFAQ
Applenieuws
Disk Idee
Minatica
Fragland

poohbeer
11 December 2007, 15:54
Een dikke Proficiat aan minatica we staan nog in de top 10, das toch ook al iets he :)

compuchrisje
11 December 2007, 17:58
Oei Poohh!!! dààr zaten we al van bij 't begin, buiten onze verwachtingen zelfs. Persoonlijk had ik gehoopt op een 5e of 6e plaats. Maar er zitten altijd 5 professionele sites bij, die duidelijk vooraan wil blijven. Troost je: er is nog altijd ééntje achter ons.

fryum
11 December 2007, 19:29
Troost je: er is nog altijd ééntje achter ons.
Er zijn er nog heel veel na Minatica !
Er is er maar eentje achter in de top tien, als dat geen prestatie is ... !

Phil O'Sophe
11 December 2007, 20:12
In elk geval worden we toch weer eens opgemerkt !!!
Hop MINATICA hop !

mXX
11 December 2007, 23:00
Toch in de top 10 beland in de afdeling "Computer & Games". :good:
Wat mij betreft verdient dit forum beter, maar alleszins
Proficiat met de behaalde plaats.


Computer & Games

ZDNet
Gamespot
Arena 51
9 Lives
Online Helpdesk
ComputerFAQ
Applenieuws
Disk Idee
Minatica
Fragland

ik vind ook dat dit forum beter verdiend ik had eerlijk gezegd een 4de plaats verwacht!! volgend jaar beter. maar minatica toch proficiat met jullie (9de plaats) overwinning!