Volledige versie bekijken : vista vraagt productcode



jana
6 December 2007, 16:17
Een vriend heeft een nieuwe pc gekocht acer, bij het opstarten ervan vroeg hij om de procuctcode bij het openen van zijn mails, de vista was echter nog niet geactiveerd ik heb dat voor hem gedaan op mijn internetverbinding, heb zijn mails geopend en geen probleem, maar toen hij thuis kwam en pc opzette vroeg hij weer om productcode bij het openen van een mail, hoe komt dat en wat kan hij er aan doen want als hij zijn licentie intikt (op pc gekleefd) zegt hij dat het een ongeldige code is.
Wie kan mij raad geven hieromtrent.
Dank bij voorbaat

Obsessed
6 December 2007, 16:25
Het veiligste is contact opnemen met de leverancier. Ofwel met de dienst na verkoop van Acer.

TheSla4er
6 December 2007, 17:13
Of misschien nog met microsoft over de licentie die waarschijnlijk al door iemand in gebruik is, maar eerst de levenreacnier e;)

rody2
7 December 2007, 21:04
m$ had bij XP dat er dan een scherm kwam met uitleg bla bla bla bla en daar stond dan een telefoonnummer om te bellen. Via hun kreeg je dan een andere oem nr of zij resete je oude nummer om alsnog te registreren.

jana
12 December 2007, 15:41
Het probleem is opgelost !!!
Office (demo versie) was nog niet geactiveerd en vroeg telkens de productcode van office, heb die geactiveerd en probleem is opgelost.

Toch bedankt voor de inlichtingen Jana