Volledige versie bekijken : Excel: "Fout in verborgen module DistMon"



filip
10 December 2007, 14:15
Heeft iemand van jullie al een deftige oplossing gevonden voor een fout
door acrobat reader "Fout in verborgen module DistMon" ?
Bij het opstarten en afsluiten krijg ik steeds deze melding , het net zit er vol van maar ik krijg dit niet slim, office erafgooien en herinstalleren denk ik ?
Ik heb al die Dot file gewist en ook die verborgen file die verband houden met acrobat reader zo beschrijft men het hier en daar maar geen resultaat.
Op zichzelf is het geen probleem alles werkt maar na een tijdje word je gek van telkens dat geklik bij opstarten en afsluiten van excel.

filip
10 December 2007, 15:14
Is ok nu bij mij althans ik heb deze fout gekregen na installatie van de laatste acrobat reader, ik had deze al verwijdert geen resultaat , nu heb ik grove borstel genomen en office 2003 teruggezet alles werkt nog steeds goed nu maar de oorzaak heb ik dus niet gevonden. Het zal mischien goed zijn als ik 2007 terugzet maar voorlopig heb ik er geen boodschap aan.

sykke
10 December 2007, 15:21
hier iets gevonden bij ms:http://support.microsoft.com/kb/307410/nl

en hier ook:http://office.webforums.nl/forum/viewtopic.php?p=124251

filip
10 December 2007, 16:44
sykke,

Pdfmaker.dot had ik verwijderd , maar die Pdfmaker.xla zal dan de boosdoener geweest zijn " damned its to late " , onderaan zie ik dat het van toepassing is op office tot 2003 maar ik zat met 2007 en die heeft er ook nog last van ben terug met 2003 gestart en problemen zijn voorbij het zou nu kunnen dat het met 2007 bij herinstallatie ook goed is maar ik ga het wat laten rusten nu, ik hou niet van veel gerommel erop eraf en terug erop dit maakt een vuilbakje van de harde schijf he.

Bedankt voor uw reactie.

Groeten Filip.

Voor mij mag dit gesloten worden.

hetprutske
14 February 2008, 22:04
compileerfout in verborgen module : this workbook
dit krijg ik als ik exel open.
ben ook naar een oplossing op zoek.:)

Jule
14 February 2008, 22:44
Daarom installeer ik acrobat reader niet meer. Tegenwoordig gebruik ik foxit reader onder Vista. Acrobat reader staat wel nog onder XP dank zij mijn pc-boer. :damn:

J.W.
14 February 2008, 22:54
Daarom installeer ik acrobat reader niet meer. Tegenwoordig gebruik ik foxit reader onder Vista. Acrobat reader staat wel nog onder XP dank zij mijn pc-boer. :damn:

Waarom gebruik jij Adobe Reader of Foxit Reader als u Acrobat 8.XX hebt?

Jule
14 February 2008, 23:12
Diene adobe acrbat is er later bij gekomen. Had ik 'em niet nodig gehad, ik had 'em niet gekocht. Ik werk er eerlijk gezegd niet zo graag mee. :damn: Ik heb trouwens eerst de trial van Nitro pdf geprobeerd, maar daar kon ik het nodige niet mee. :cry: