Volledige versie bekijken : Waar is mijn externe schijf



Baileysker
12 December 2007, 12:27
Ik heb een externe harde schijf van het merk Trekstor van 300 GB.
De laatse tijd gebruik ik die zeer weinig omdat steeds het probleem is dat als ik ze aanzet hoor ik wel het geluidje op de pc, maar ik vind ze nergens, normaal staat die bij "deze computer" maar niet dus.

Heb dit probleem al enkele keren kunnen oplossen, maar vandaag lukt het mij niet meer, weet ook niet meer precies wat ik de vorige keren toen gedaan had.

Iemand raad aub?

Zou de garantie termijn 2 jaar bedragen voor harde schijven?
op 17 december 2007 wordt ze immers 2 jaar.

slicky
12 December 2007, 13:06
kijk anders eens bij shijfbeheer of die ergens tss staat
je vindt dit bij configuratiescherm--systeembeheer--computerbeheer--schijfbeheer;)

heb je XP of Vista

zou het kunnen dat ze misschien een shok heeft gekregen(laten vallen ofzo?)
ze zit misschien los,kun je ze misschien eens open doen en zien of ze nog goed zit

bellejt
12 December 2007, 13:18
garantietermijn is in Belgie wettelijk 2 jaar.

Baileysker
12 December 2007, 13:29
kijk anders eens bij shijfbeheer of die ergens tss staat
je vindt dit bij configuratiescherm--systeembeheer--computerbeheer--schijfbeheer;)

heb je XP of Vista

zou het kunnen dat ze misschien een shok heeft gekregen(laten vallen ofzo?)
ze zit misschien los,kun je ze misschien eens open doen en zien of ze nog goed zit

Bij schijfbeheer niks te vinden.
Ik heb XP.
Nee, geen schok of zo, opendoen? der zit wel zo een plakkertje op met "Warrenty seal" dus best niet doen nu ik nog 5 dagen garantie heb.

Baileysker
12 December 2007, 13:50
Ik heb ze gevonden, achteraan de usb kabel es uitgetrokken en in die ernaast gestoken en toen werkte ze wel, weer de vorige om te testen, niks, enkele keren verstoken en nu werkt ze wel op beide usb's. Probleem zal dus waarschijnlijk aan mijn usbaanluiting liggen zeker.

slicky
12 December 2007, 18:35
;)of een beetje stof tss de contacten,kan ook altijd eens gebeuren hé:good:

sukkeltje456
22 December 2007, 23:11
kijk eens bij aparaat beheer of je hem dar vind