Volledige versie bekijken : beeldscherm + schermbeveiliging



rudipatty
13 December 2007, 18:01
Hallo , een ander probleem beeldscherm staat op 15 min en schermbeveiliging staat op 5 min en geneen van de twee valt uit , iemand ???

g_man
13 December 2007, 18:32
Kijk eens in uw configuratiescherm > energieinstellingen (of zoiets, heb hier engelstalige win) :) Kijk of die daar aan staan.
Anders kan je ook eens in je BIOS kijken of daar de power management geactiveerd is. :) ;)

gabriel
13 December 2007, 18:37
hier staat ook zo iets http://www.minatica.be/showthread.php?t=47416

rudipatty
14 December 2007, 14:47
Hallo , eerst en vooral bedankt voor de reactie , ik heb in bios gaan kijken maar ik kan Power Management niet vinden , zonder iets te veranderen in bios heb ik bios af gesloten , en nadien werkte alles terug , nu van de morgen de pc terug op gestart en het werkte weer niet , dus terug gaan kijken in bios ( niets veranderd en af gesloten ) en nu werkt het terug , weet iemand een oplossing u mischien g.man

Bedankt op voorhand

gabriel
14 December 2007, 18:31
in uw bios staat ZEKER een ' power ' gedeelte , maar mogelijks onder een andere vorm of een andere naam
probeer ook even : uitvoeren typ : sfc /scannow en plaats op voorhand uw xp cd in de lader ... je zal die nodig hebben ( ja cd moet je afsluiten ) wie weet ???

rudipatty
14 December 2007, 19:11
Hallo , bedankt voor de reactie maar ik heb vista , is mischien geen verschil maar , weet iemand wat ( CPU Quiet fan ) is dat staat bij mij op disabled
Graag antwoordt

g_man
14 December 2007, 19:29
Hallo , bedankt voor de reactie maar ik heb vista , is mischien geen verschil maar , weet iemand wat ( CPU Quiet fan ) is dat staat bij mij op disabled
Graag antwoordt
Zeker op disabled laten staan..;dat wil zeggen dat je fan van je processor statisch draait, ipv dynamisch adhv warmte en belasting...

g_man
14 December 2007, 19:32
Kijk eens in je BIOS of je iets ziet in de aard van S1 of S3 of S4...geef anders eens door welk moederbord je hebt, dan kijk ik het na, waar het staat.
Trouwens in Vista is het een beetje anders dan in XP...de energieinstellingen dan.
Lees ook dit eens (http://www.minatica.be/showthread.php?t=45262).