Volledige versie bekijken : Usb



TheSla4er
14 December 2007, 14:16
Ik heb hier reeds al wat gezocht op het forum, maar niet echt een oplossing.
mijn pa heeft dus een usb stick , die plots niet meer werkt,
als je usb erin steekt brandt het lampje, en komt er bij je Deze Computer 3 apparaten ineens bij, waarvan geeneen het doet.

Heb chkdsk geprobeerd en zegt het volume is niet bereikbaar. De stick is staat ook open dus niet op slot.

Heb het op 3Pc's geprobeerd maar elke keer hetzelfde probleem iemand raad?

Er zit precies ook gene batterij in de stick. Heb ook al met een verloopstuk van usb naar usb geprobeerd maar dan deed hij helemaal niets :D

PeterN
14 December 2007, 16:06
Aangezien je hem op 3 pc's hebt gestoken en nergens werkt, zal het niet aan de pc's liggen. Xp herkent deze immers automatisch.
Kijk eens onder configuratiescherm/systeem, tabblad hardware, en dan apparatenbeheer als de usb stick juist wordt herkent.
Enigste wat je dan eens kan doen is rechts klikken op het ikoontje 'mijn computer' daar kies je dan beheren. In het lijstje klik je schijfbeheer. Daar zou nu de stick moeten komen. Hier kan je hem eens terug formateren ...

Btw, een usb stick heeft flash geheugen en dat houd zijn inhoud zonder batterij. Je gaat dus nooit een batterijtje hebben bij memorysticks ;)

dannyma
14 December 2007, 16:07
je kan is proberen om met partition magic het ding te benaderen en zo terug actief te krijgen .
ook via hardwareconfiguratie is proberen up to date maken en plaatsen van cd'tje is uitproberen zou ik zeggen hoop ik voor u werkt .