Volledige versie bekijken : je klokje en opknapbeurt geven



dannyma
15 December 2007, 13:47
hallo allemaal hier op minatica ;) ,

ik dacht is kijken wat er hier allemaal op de hd staat en kwam dit tegen en ik dacht dit te delen met jullie en is freeware .
have fun :) .
klokje hier te downloaden : http://nl.swoopshare.com/file/82ab701125bbe8bd92b95655f7b4c0c4/clock?tags=clock&lang=nl

compuchrisje
15 December 2007, 21:39
Kan je mss ook mee-delen wat je hier mee deelt? Met een exe moeten we toch altijd een beetje voorzichtig zijn nietwaar?

dannyma
16 December 2007, 13:43
Kan je mss ook mee-delen wat je hier mee deelt? Met een exe moeten we toch altijd een beetje voorzichtig zijn nietwaar?
ja hoor ;) ,
het gaat hier over en exe bestand dat software bevat waar je een andere klokje met krijgt in je balkje rechts vanonder en heeft verschillende instellingen waar met gespeeld kan worden ;) .
zeker moet je oppassen maar ik dacht als mijn scanner niets zegt het wel ok zal zijn ;) .
indien iemand iets ontdekt laat maar iets weten , in the mean time have fun with it :) .

intussen al 22 keer gedownload en nog niemand gereageerd over mischien virus of iets anders .

2B's
16 December 2007, 15:34
Heb het gedownloaded en het is aktief op mijne PC. Klokje valt duidelijk beter op in de werkbalk. Aardigheidje? Random uiterlijk kan ingesteld worden en je kan ook je taakbalk transparant maken. Leuk hebbedingetje dus en blijkbaar vraagt het niet meer van het werkingsgeheugen van je PC.

Swatje
16 December 2007, 18:20
Danyma, ik heb het ook gedownd en geinstall. , geen beestjes en zoals 2B's schrijft 'duidelijker' is het wel, bedankt